וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נפצע בינוני-קשה בפיצוץ אמצעי לחימה בנשקייה בבסיס הנח"ל בדרום

החייל, המשרת באגף הלוגיסטיקה בבסיס האימונים של החטיבה בתל ערד, פונה לבית החולים שיבא בתל השומר. הרופאים הצליחו לייצב את מצבו. טרם ידוע מה גרם לפיצוץ

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

חייל באגף הלוגיסטיקה בבסיס האימונים של חטיבת הנח"ל בתל ערד שבדרום נפצע הערב (שלישי) באורח בינוני עד קשה בפיצוץ אמצעי לחימה בנשקיית הבסיס. הוא פונה בהכרה לבית החולים שיבא בתל השומר, שם הצליחו לייצב את מצבו. מאוחר יותר הוכנס לחדר ניתוח. בשלב זה לא ידוע מה גרם לפיצוץ, אולם ההערכה היא שמדובר בטיל לאו תקול.

במקביל, מפקד בסיס האימונים של חטיבת הנח"ל בתל ערד, סגן-אלוף רועי שטרית, פתח בתחקיר לברור נסיבות הארוע שהוביל לפיצוץ אמצעי הלחימה בנשקייה.

עוד בוואלה! חדשות:
דאעש: שרפנו למוות את הטייס הירדני החטוף
8 נהרגו בתאונה: "האוטובוס היטלטל, לא הצלחנו להימלט. כמו סרט אימה"
נשף הפרידה הנוצץ של גנץ: אולם פרטי בכ-60 אלף שקל

בתאונת אימונים שאירעה בחודש מאי האחרון, נפצע חייל בן 22 באורח בינוני מקיר בטון שקרס על רגלו בבסיס ענתות שמצפון-מזרח לירושלים, בזמן עבודות בינוי שנעשו במקום. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם בבירה כשהוא סובל משבר פתוח.

שלושה חודשים לפני כן נפצע חייל גבעתי באורח קל מפליטת כדור עצמית במהלך "שבוע מלחמה" של החטיבה בבסיס בנגב. החייל קיבל טיפול רפואי במקום ופונה להמשך טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully