וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שוטר איים על נערים ששיחקו בשלג בניו יורק

"אל תזוזו, לעזאזל", קרא השוטר לשני הנערים בפרבר ניו רושל, תוך שהוא מכוון לעברם את אקדחו. לטענת המשטרה, הוא ביצע חיפוש על גופם בעקבות דיווח על חמוש במקום. "אנשים התלוננו על מלחמת השלג שלהם"

צילום: סרטון חובבים שעלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

שני נערים ששיחקו השבוע בשלג בניו רושל, פרבר צפוני של העיר ניו יורק, הופתעו כששוטר כיוון אליהם את אקדחו, וקרא: "אל תזוזו, לעזאזל". בתיעוד של המקרה, שצולם על ידי עובר אורח ופורסם באתר האמריקני "Talk of the Sound", נראים הנערים כשהם כורעים על ברכיהם בשלג, כשידיהם מורמות באוויר, והשוטר מבצע חיפוש על גופם.

בתיעוד נראה בבירור כי הנערים לא היו חמושים. עם זאת, גורמים במשטרת ניו רושל מסרו כי השוטר הוזעק לזירה בעקבות דיווחים שהתקבלו על אדם חמוש הנמצא במקום. אחת מעדי הראייה במקום נשמעת בסרטון, כשהיא אומרת: "הם רק עשו מלחמת שלג".

עוד בוואלה! חדשות:
הגבר שקיים יחסי מין עם דולפינה מדבר לראשונה: "היא פיתתה אותי"
"רונלד רייגן שכב עם עשרות כוכבות וניהל רומן עם מרלין מונרו"
טרגדיה בניו מקסיקו: בן 3 ירה באביו ובאמו ההרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הם רק עשו מלחמת שלג"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדי ראייה אחרים שהיו במקום דיווחו כי אנשים שהיו במקום התלוננו למשטרה על מלחמת השלג של הנערים. לאחר החיפוש - בסופו לא נמצא נשק על גופם - השוטר קרא לנערים "לקום וללכת". לא נמסרה תגובה רשמית ממשטרת ניו רושל. ראש העיר, נועם ברנסון - שהוריו ניצולי שואה שהכירו ונישאו בישראל - קרא לאחרונה לצייד את השוטרים במצלמות, בעקבות מקרים כמו מותם של אריק גארנר ומייקל בראון, שעוררו סערה בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully