וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונלד רייגן שכב עם עשרות כוכבות וניהל רומן עם מרלין מונרו"

הוא נחשב לאחד מהנשיאים הפופולריים בתולדות ארה"ב, ודגל בערכי משפחה שמרניים, אולם לפי הביוגרפיה החדשה שלו - רונלד רייגן החזיק חדר במלון פאר, בו שכב עם כל הכוכבות הגדולות

רונלד רייגן בצעירותו. AP
היה חתיך פעם. רונלד רייגן הצעיר/AP

רונלד רייגן, שחקן הקולנוע הכושל שהפך לנשיא ה-40 של ארצות הברית, היה אחד מהנשיאים הפופולריים בתולדות האומה האמריקנית, בין היתר בזכות ערכי המשפחה השמרניים בהם דגל. אבל ספר ביוגרפי חדש שמתפרסם בימים אלה טוען כי בצעירותו הוא פיתה ושכב עם יותר מ-50 כוכבות הוליוודיות ענקיות בחדר מלון יוקרתי אותו החזיק בלוס אנג'לס. בחדר הזה הוא קיים יחסי מין במהלך ימיו כשחקן קולנוע עם כוכבות ענק כמו מרלין מונרו, דוריס דיי ולנה טרנר – כך נטען בספר שייצא בקרוב תחת הכותרת "משולש האהבה: רונלד רייגן, ג'יין וויימן וננסי דייוויס". לפי מחבר הספר, דארווין פורטר, כמעט כל הנשים איתן שכב רייגן "דיברו עליו בחיבה, אפילו שלא היו שותפות לדעותיו הפוליטיות. מסתבר שהוא היה בחור נחמד".

רונלד רייגן ומרלין מונרו. AP
בעלת חולשה לנשיאים? רייגן ומונרו/AP

יחד עם רייגן בילה גם חברו הטוב, השחקן ארול פלין – שפעם התגאה ששכב עם בין 12 ל-14 אלף נשים. מחבר הספר טוען כי את המפגשים של רייגן עם השחקניות אירגנו אולפני האחים וורנר, שרצו כך להפנות אליהן את תשומת הלב התקשורתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רונלד רייגן ודוריס דיי. AP
כמעט התחתנו - רייגן ודוריס דיי/AP

בשנת 1940 רייגן התחתן עם אשתו הראשונה, השחקנית ג'ין וויימן, אולם בספר נטען כי הוא לא היה נאמן לה ובמהלך נישואיו ניהל רומן עם השחקנית אן שרידן. ויימן עזבה אותו עם שני ילדיהם, מייקל המאומץ ומורין. לדבריה, הסיבה העיקרית שעזבה אותו היתה כי הוא היה "משעמם".

לפי הספר, לאחר שהתגרשו בשנת 1948 רייגן החל לנהל רומן עם השחקנית הצעירה מרלין מונרו. הבמאי שהכיר ביניהם, פיל קרלסון, תיאר את מונרו באוזני רייגן כ"סנסציונית", והוא ענה לו: "אני אפילו יותר סנסציוני כשמכירים אותי". עוד נטען בספר כי רייגן שקל להתחתן עם השחקנית דוריס דיי, אולם בסופו של דבר החליט להתחתן עם שחקנית אחרת – ננסי דייויס, לימים הגברת הראשונה של ארה"ב.

תחת השפעתה של ננסי הוא עבר מההמפלגה הדמוקרטית לרפובליקנית , אימץ את ערכיה השמרנים ובסופו של דבר נבחר בגיל 70 לנשיאות ארה"ב בשנת 1980 וכיהן כנשיא במשך שמונה שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully