וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בן 35 אנס את אמו החולה ותקף מינית את אחותו ההרה

1.2.2015 / 12:05

תושב אופקים מואשם כי אנס את אמו, הלוקה בסכיזופרניה, בכמה מקרים. האם זעקה: "אני אישה זקנה וחולה, ואני אמא שלך", אך הוא איים עליה והמשיך במעשיו. במקרה אחר, חשף את איבר מינו בפני אחותו ההרה

קשישה מכסה את פניה. ShutterStock
כתב האישום מפרט לפחות 18 מקרים שבהם ביצע הנאשם מעשים מגונים באמו/ShutterStock

תושב אופקים בן 35 מואשם כי במשך תקופה ארוכה תקף את אמו החולה ואנס אותה במשך תקופה ארוכה, ותקף מינית את אחותו, כשהייתה בהיריון מתקדם. פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, באמצעות עורך הדין ערן צברי, כתב אישום המייחס לו ביצוע עבירות של אינוס, מעשה סדום, מעשה מגונה ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, אמו של הנאשם סבלה ממחלת סכיזופרניה, ואושפזה כמה פעמים בבית חולים פסיכיאטרי. לאחר שחרורה, היא שבה לביתה, שם מתגורר גם בנה הנאשם, ולאחר שעישן סם מסוג "נייס גאי" ניגש לחדר אמו והורה לה לקיים עמו מגע מיני. האם סירבה, אך הוא אחז את בגדיה בכוח והפשיט אותה. על פי פרטי האישום, האם צעקה והתחננה: "אני אישה זקנה וחולה, ואני אמא שלך". הוא איים עליה כי יכה אותה ולאחר מכן, אנס אותה.

עוד בוואלה! חדשות:
חשד: רב מבני ברק אנס בת של חזן בבית כנסת
חשד: עורך דין פלילי מוכר אנס את אחותו של אחד מלקוחותיו
בעל מועדון בבאר שבע חשוד באונס: "המתלוננת הייתה מפוחדת"

עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם אנס אמו בכמה מקרים נוספים, ומפורטים בו לפחות 18 הזדמנויות נוספות בהן ביצע בה לכאורה מעשים מגונים. באחת ההזדמנויות, אמר הנאשם לאמו כי יגיע אליה עם שישה חברים נוספים שיקיימו עמה יחסי מין.

כמו כן, כתב האישום מפרט מקרה נוסף, שאירע בעת ששהה יחד עם חברו ועם אחותו בקולנוע. במהלך הסרט, הנאשם נעמד ליד אחותו, הפשיל את מכנסיו ואת תחתוניו, וחשף את איבר מינו בפני אחותו.

לפניות לכתב: yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully