וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו כרתה את איבר מינו - והוא יהפוך לכוכב פורנו?

אישה כרתה את איבר מינו של בעלה כשגילתה שהוא בוגד בה - והגיעה לבית החולים כדי לסיים את מלאכתה. הגבר, שלא מצליח להתאושש מהתקרית, קיבל השבוע הצעה מפתיעה - לככב בסרט פורנו בהשתתפות המאהבת שלו

אישה כרתה את איבר המין של בעלה פעמיים. יוטיוב, צילום מסך
פאן עם המאהבת בבית החולים, לאחר שאשתו כרתה את איבר מינו/צילום מסך, יוטיוב

המקרה המזעזע של פאן לונג, סיני בן 32 שאיבד את איבר מינו, נגע לליבם של מנהלי אתר הפורנו Bang You Later - שהחליטו להגיש סיוע מפתיע לגבר המסכן ולהציע לו לככב בסרט פורנו לצד המאהבת שלו.

סיפורו הכואב של פאן לונג התחיל כשאשתו תפסה אותו מתכתב עם המאהבת הצעירה שלו, ג'אנג האנג - ובתגובה חתכה את איבר מינו. פאן הובהל לבית החולים, שם הצליחו הרופאים לחבר את האיבר חזרה למקומו - אבל אז האישה הגיעה לבית החולים וחתכה לו את איבר המין בפעם השנייה - כשהפעם היא גם דאגה להעלימו.

פאן, שנמצא במצב נפשי מעורער מאוד, קיבל השבוע הצעה מפתיעה מאתר פורנו לככב בסרט כחול. "אנו מעוניינים להביע את תנחומינו העמוקים והכנים ובנוסף להציע לך הצעה עסקית. אנו רוצים לצלם סרט פורנו בכיכובך ובכיכוב אהובתך", כתבו לו מנהלי האתר, "אנחנו נכסה את עלויות הייצור וההפצה ואתה תקבל 100 אחוז תמורה על העבודה. אנחנו רוצים לתמוך בך כלכלית וחשוב מזאת – להחזיר לך את האמון במיניות שלך".

פאן לונג נאבק עם אשתו לאחר שכרתה את איבר מינו. דיילי מייל, צילום מסך
הבעל נאבק באשתו מחוץ לבית החולים/צילום מסך, דיילי מייל

"הוכח בעבר שלהופיע בעירום מול מצלמה יכול להיות מאוד משחרר ומועיל לטיפול", הוסיפו מנהלי האתר, "אנו מקווים שההצעה הנדיבה הזו תספק לך תמריץ להמשיך בדרך הנכונה לכיוון התאוששות מלאה".

בבלוג נוסף מנהלי האתר הגיבו לתגובות הקשות סביב ההצעה: "נכון שזו נראית כמו הצעה אכזרית מצידנו, אבל אנו מאמינים שאין דרך טובה מזה לטפל בנושא. אנו רוצים לשלם לו סכום נדיב כדי לקבל זכויות בלעדיות על קלטת הסקס העתידית שלו. אנו מקווים שהסכום יספיק עבור ניתוח שיוכל אולי לעזור לו לקבל את איבר מינו בחזרה".

עד כה לא ידוע אם פאן השיב להצעה בחיוב.

עוד באותו נושא

האישה גילתה שבעלה בוגד וכרתה את איבר מינו - פעמיים

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully