וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מהרגעים שאחרי התקרית: הרכב הצבאי עולה באש

בסרטון שפורסם בחדשות 10 ניתן לראות את כלי הרכב הצה"לי הלא ממוגן שנפגע מטיל נ"ט שירה חיזבאללה. הרכב, שבו היו שני חיילים, אשר נהרגו בפיצוץ, התלקח ובער. שבעה חיילים נוספים נפצעו

צילום: ערוץ 10, חמד אלמקת, שי מכלוף, שלומי גבאי, יותם רונן, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק, שניר דבוש; קריינות: אביב אברמוביץ'

תיעוד מהתקרית בגבול לבנון: בערוץ 10 פורסם היום (רביעי) סרטון מהדקות הראשונות שאחרי פגיעת טיל הנ"ט שירה חיזבאללה בכלי רכב לא ממוגן של צה"ל בגזרת הר דב. בווידאו ניתן לראות את הרכב עולה באש אחרי הפיצוץ, וכן כלי רכב נוסף בוער. שני חיילי צה"ל שהיו בכלי הרכב מסוג איסוזו די-מקס נהרגו. שבעה נוספים נפצעו.

אחרי פגיעת הטיל, הוזעקו כוחות גדולים של צה"ל לזירת התקרית. כעבור זמן קצר, נפתח ירי נרחב של פצצות מרגמה (פצמ"רים) לעבר כוח נוסף שהגיע למקום וכן לעבר מוצבים באזור. נוסף על כך פגע פצמ"ר בבית בכפר רג'ר. לא דווח על נפגעים. בעקבות זאת סגרה המשטרה את כביש 99 לתנועה באזור צומת הטנק לשני הכיוונים. עוד דווח על נפילות באזור החרמון.

עוד על ההסלמה בצפון:
הותר לפרסום: שני חיילי צה"ל נהרגו בתקרית בגבול
הסלמה בצפון: לייב בלוג עם עדכונים שוטפים
גורם מודיעיני ערבי בכיר: כך נערך חיזבאללה להסלמה בגבול

רכב צבאי נפגע מטיל נ"ט גזרת הר דב. ינואר 2015. רויטרס
כלי הרכב הלא-ממוגן אחרי שנפגע/רויטרס

בתגובה לירי הנ"ט ולפצמ"רים, פתח כוח צה"ל באש לעבר מקור הירי, וחיל האוויר מבצע תקיפות בלבנון. גורם ביטחוני לבנוני מסר לסוכנות הידיעות רויטרס כי 22 פגזים נורו מישראל ללבנון. מדובר צה"ל נמסר: "אנחנו רואים בחיזבאללה אחראי לאירוע. התגובה של צה"ל איננה התגובה האחרונה באירוע הזה".

על פי דיווח ערוץ הטלוויזיה "אל-מיאדין", המזוהה עם חיזבאללה, הארגון קיבל אחריות לירי. בעקבות התקרית, הודיע הרמטכ"ל בני גנץ כי הוא מכנס הערכת מצב מיוחדת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully