וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזאי שצפה את ה"סופה" במזרח ארה"ב: "מתנצל מעומק לבי"

אחרי שחלקים נרחבים בחוף המזרחי של ארצות הברית שותקו אתמול בשל התחזיות לסערה ההיסטורית שלא הגיעה, החליט המטאורולוג גארי שטקווסקי להתנצל. "התחזית שגתה בגדול בכל הנוגע לניו ג'רזי ולפילדלפיה"

צילום: רויטרס

אחרי שחלקים נרחבים בחוף המזרחי של ארצות הברית שותקו אתמול והיום (שלישי) בשל התחזיות לסערה ההיסטורית שלא הגיעה, יש מי חשב שהתושבים זכאים להתנצלות. המטאורולוג גארי שטקווסקי, שעובד בשירות מזג האוויר הלאומי בניו ג'רזי, הביע את צערו על הניבוי השגוי בסדרת ציוצים בטוויטר שלו.

"אני מתנצל מעומק לבי כלפי מקבלי ההחלטות וחברים רבים בשירות הציבורי", כתב שטקווסקי. "מדובר בסופה גדולה שהגיעה לחוף הצפון-מזרחי שלנו. בעיר ניו יורק ירדו כמויות גדולות של שלג ותהיה לה השפעה על חלקים בניו אינגלנד", המשיך שטקווסקי. "עם זאת, התחזית שגתה בגדול בכל הנוגע לאזור ניו ג'רזי ולאזור המטרופולין של פילדלפיה".

עוד בוואלה! חדשות:
הנהג משחזר: "קפצתי על המחבל, בעטתי בו ודפקתי לו את הראש ברצפה"
איראן העבירה מסר דיפלומטי לישראל: "תשלמו על מעשיכם"
בעקבות הביקורת על השריונים: בנט יכנס ישיבה דחופה

נערכים לפגיעת הסופה ג'ונו – כיכר טיימס, ניו יורק 26 בינואר 2015. GettyImages
מפלסות שלג בכיכר טיימס, לפנות בוקר/GettyImages

התנצלותו מגיעה על רקע ההיסטריה שפקדה את ארצות הברית בעקבות הצפי לסופת שלגים חסרת תקדים. הבוקר הכריזו שלוש מדינות בחוף המזרחי של ארצות הברית - ניו יורק, ניו ג'רזי וקונטיקט - על מצב חירום, כהכנה לפגיעת הסופה העזה בחוף המזרחי.

מערכת התחבורה הציבורית בעיר ניו יורק הושבתה אמש ב-23:00 בלילה. רשות התחבורה המטרופוליטנית, המפעילה את הרכבת התחתית, התנגדה להשבתה היזומה, אך מושל המדינה אנדרו קואומו התעקש על כך. במקביל, ניתנה הוראה לכל תושבי העיר לפנות את כלי הרכב מהרחובות, כדי לפנות מקום לאמבולנסים ולניידות. "למדנו לקח קשה בעבר", אמר קואומו, "עדיף ללכת על בטוח". מגבלות דומות פורסמו באזורים בניו ג'רזי ובקונטיקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully