וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפורצת שפיתתה מאבטחים ושדדה 300 בתים

"אישה יפה" בת 28 מאושמת שהשתמשה במראה שלה בכדי לפרוץ לבתים: בחלק מהמקרים היא פיתתה את השומרים ובשאר המקרים פשוט סיפרה שהיא חברתו של בעל הבית

מערכת וואלה!

בווידאו - אנדראה טורס בפעולה

אנדראה טורס היא קולומביאנית נאה בת 28 שמואשמת כי ניצלה את המראה שלה בכדי לחלוף על פניהם של מאבטחים ולפרוץ ל-300 בתים. היא נעצרה לאחר שעל פי החשד היא פיתתה שומר בלובי של בית דירות מאובטח בשכונת יוקרה בעיר הבירה בוגוטה. במקרים אחרים היא הצליחה לשכנע מאבטחים או סתם דיירים בבניין כי היא בת זוגו של בעל הדירה והיא פשוט שכחה את המפתחות. ברגע שהיא נכנסה לבניין היא הכניסה אליו את שותפיה לפשע שעזרו לה לשדוד מכל הבא ליד. בתקשורת הקולומביאנית היא זכתה לכינוי "יאיטה" על שמה של דמות קומיקס מוכרת במדינה, חברתו של עבריין שמשתמשת במראה שלה בכדי למשוך גברים.

אנדראה טורס. פייסבוק, צילום מסך
טורס - זכתה לכינוי "יאיטה" על שמה של דמות קומיקס מוכרת במדינה/צילום מסך, פייסבוק

טורס נעצרה כבר שהייתה בת 17 בשל כייסות ונשלחה לכלא. כששהתה שם היא זכתה בתחרות יופי וככל הנראה זה מה ששכנע אותה להשתמש במראה שלה בכדי "להתקדם בעולם הפשע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נלכדה כשניסתה לקבל ויזה בכדי להימלט לגרמניה./מערכת וואלה!, צילום מסך

דובר מטעם משטרת בוגוטה אמר שהוא "ניצלה את ה"סקס אפיל" שלה בכדי להיכנס לבניינים ולבצע גניבות. היא גם מאוד מוכשרת בפריצה למנעולים, אבל היא לא הייתה צריכה את זה". הוא סיפר כי הם הצליחו לקשר אותה ל-300 פריצות ברחבי העיר והיא נלכדה כשניסתה לקבל ויזה בכדי להימלט לגרמניה.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully