וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כך חיסלה ישראל את הגנרל האיראני הבכיר בסוריה

24.1.2015 / 12:05

העיתון הלבנוני אל-ג'ומהוריה דיווח כי במהלך נסיעותיו של עלי מוחמד אללה-דאדי לגולן הסורי הוא השאיר את הטלפון הנייד שלו פתוח, מה שהקל על ישראל להאזין לו ולאתר אותו

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

הגנרל עלי מוחמד אללה-דאדי, הבכיר האיראני שחוסל ביום ראשון בתקיפה בסוריה, השאיר את הטלפון הנייד שלו דלוק וכך אפשר לישראל לאתר אותו בקלות – כך דיווח היום (שבת) העיתון הלבנוני אל-ג'ומהוריה. על פי הדיווח, מחקירת החיסול, שבו נהרגו עוד שישה פעילי חיזבאללה, בהם ג'יהאד מורנייה, ועוד שלושה איראנים, עולה כי איש משמרות המהפכה של איראן השתמש בטלפון הנייד שלו במהלך כל נסיעותיו מדמשק לכפר מזרעת אל-עמל, שבסביבתו הופצצה השיירה שלו.

עוד דווח, כי באזור פעל חפ"ק משותף לקצינים איראניים, סוריים ואנשי חיזבאללה, שהקימו את יחידות ההגנה העממית וערכו תצפיות באזור. עוד נכתב כי השארת הטלפון דלוק אפשרה לישראל להאזין לגנרל אללה-דאדי, מה שהוביל בסופו של דבר לאיתור שיירתו בקלות על ידי ישראל.

חיסול בכירי חיזבאללה בגולן - סיקור מיוחד
גנץ: "ערוכים לכל תרחיש בצפון"; החרמון גדוש כרגיל
סוריה מאיימת: "נחושים להתמודד עם האויב הישראלי"
איגרת תמיכה מחמאס לנסראללה נחתמה על ידי "מוחמד דף"

טקס לכבוד בכיר משמרות המהפכה הגנרל מוחמד אללה-דאדי, שחוסל בתקיפה בגולן הסורי ביום ראשון, טהראן, 21 בינואר 2015. AP
ארונו של מוחמד אללה-דאדי נישא ברחובות טהראן, רביעי/AP

בעקבות החיסול איימו בכירי המשטר והצבא באיראן כי טהראן תנקום בישראל. ביום רביעי הצהיר שר ההגנה חוסיין דהקאן כי ישראל "לא תחמוק מתגובה". דהקאן, שאמר את הדברים בטקס זיכרון לכבוד ההרוגים בנציגות חיזבאללה בטהראן, הוסיף כי איראן תמשיך לחמש את הגדה המערבית ואת הארגון השיעי.

לדבריו של שר ההגנה, "התגובה תגיע בזמן ובמקום המתאימים". עוד הצהיר דהקאן כי "טהראן תמשיך לחזק את ציר ההתנגדות" כדי להתמודד עם ה"יישות הציונית". לטענתו, "ישראל פועלת כל הזמן כדי לפגוע בציר ההתנגדות, ומזימות רבות שתכננה נכשלו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"טהראן תמשיך לחזק את ציר ההתנגדות". שר ההגנה של איראן חוסיין דהקאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

באותו יום התאספו אלפי בני אדם בטהראן במסגרת טקס לכבוד אללה-דאדי. ארונו של אללה-דאדי נעטף בדגל הלאומי ונישא על ידי אנשי משמרות המהפכה לבסיס בדרום-מזרח העיר. הוא נקבר למחרת בעיירה פאריז, שבדרום איראן. המפגינים שרפו דגלים של ישראל וצעקו "מוות לישראל".

"דרכו של השהיד אללה-דאדי היא בלתי-ניתנת לעצירה", הכריז מפקד משמרות המהפכה, עלי ג'עפרי, בטקס שנערך בשטחי הבסיס. "היא תימשך עד לשחרור ירושלים ולהשמדת המשטר הציוני". אתמול הזהיר ג'עפרי כי "רצח בני האיסלאם מהווה נקודת מפנה חדשה בקריסת המשטר הציוני". הגנרל ג'עפרי אמר כי "משמרות המהפכה ידאגו להרס המשטר הציוני", והצהיר כי "הציונים ממתינים כעת למכת ברק קטלנית".

לפניות לכתב אבי יששכרוף - aviissacharoff@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully