וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה מאיימת: "נחושים להתמודד עם האויב הישראלי"

שר ההגנה במשטר אסד סייר בדרום המדינה ורמז לתקיפה בגולן הסורי שיוחסה לישראל. "מסוגלים להתמודד עם כל ארגוני הטרור הפועלים באזור". כמו כן, נסראללה ינאם ביום שישי הבא

נשיא סוריה בשאר אסד – דמשק ינואר 2015. רויטרס
איום מרומז מדמשק. נשיא סוריה בשאר אסד/רויטרס

איום מרומז מדמשק: שר ההגנה של סוריה, פהד אל-פריג', ביקר היום (חמישי) יחידות של הצבא המוצבות בדרום המדינה וטען כי כוחות הביטחון מסוגלים ונחושים להתמודד עם כל ארגוני הטרור הפועלים באזור, בהם "האויב הישראלי".

מדובר בתגובה הראשונה, גם אם לא ישירה, של משטר אסד לתקיפה בקונייטרה ביום ראשון, שיוחסה על פי פרסומים זרים לישראל. בתקיפה נהרגו שישה פעילי חיזבאללה, בהם ג'יהאד מורנייה, וארבעה איראנים, בהם בכיר במשמרות המהפכה הגנרל מוחמד אללה-דאדי.

בתוך כך, רשת "אל-מנאר" המזוהה עם חיזבאללה, דיווחה היום כי מזכ"ל הארגון השיעי, חסן נסראללה, ינאם ביום שישי הבא במהלך עצרת לכבוד ששת אנשי הארגון שחוסלו בגולן הסורי. נסראללה התכוון לשאת נאום מוקדם יותר השבוע, אך דחה אותו בעקבות התקיפה.

עוד על התקיפה בסוריה
המתיחות בצפון: צה"ל ממשיך לתגבר כוחותיו באזור הגבול
ביטולים בצימרים בצפון: "המתיחות הרחיקה את התיירים"
שר ההגנה של איראן מאיים: "נחמש את הגדה המערבית"

חיזבאללה: "במלחמה הבאה עם ישראל נשתלט על אצבע הגליל". רויטרס
ינאם ביום שישי הבא. מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה/רויטרס

בנוסף לכך, "אל-מנאר" פרסמה הבוקר איגרת שנשלחה לכאורה על ידי מוחמד דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס, שידיעות על חיסולו במהלך מבצע "צוק איתן" נפוצו במהלך הקיץ האחרון. לפי הדיווח, האיגרת נשלחה לנסראללה ולהנהגת הארגון, ובה מנחם דף לכאורה את הארגון על מות פעיליו בתקיפה בגולן הסורי.

באיגרת נכתב כי "דם השהידים הוא כסטירת לחי בפני 'התבוסתנים'", וכי על כל הכוחות "המתנגדים להשתעבדות לתוכנית הציונית לנקוט ביחד בתוכנית אחת נגד הכניעה לאויב הציוני". בנוסף לאיגרתו של דף, גם איסמאעיל הניה, סגן יו"ר הלשכה המדינית של חמאס, שלח איגרת ניחומים לארגון ובה נכתב כי "האויב חושב כי באמצעות התנקשות בהנהגה הוא ישבור את רצון האומה וההתנגדות, אך מדובר במדיניות כושלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully