וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרעת שווא: "פצצה" בטיסת דלתא מניו יורק לישראל

שיחת טלפון אנונימית שהתקבלה הלילה בניו יורק גרמה בהלה בשתי טיסות עם מספר זהה, האחת שנחתה מסן פרנסיסקו והשנייה שעמדה להמריא לישראל. "הקברניט הודיע: יש לי בשורות רעות"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

מטוס נוסעים של חברת התעופה דלתא פונה לפנות בוקר, ומטוס נוסף עבר סריקות בשל התרעת שווא על פצצה בנמל התעופה קנדי בניו יורק. דובר רשות נמלי התעופה, ג'ו פנטאנג'לו, מסר כי ההתרעה התקבלה בטלפון אנונימי במשרדי דלתא המרכזיים ובחברת תעופה נוספת.

האיומים נגעו לטיסה 468, המופעלת בשני חלקים ובשני מטוסים שונים. הטיסה הראשונה, במטוס בואינג 757, נחתה בלילה מסן פרנסיסקו, ועליה 171 נוסעים. הטיסה השנייה, במטוס בואינג 777, עמדה להמריא לנמל התעופה בן גוריון בישראל.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
החיסול בגולן חשף: איראן מקימה בסיס קדמי נגד ישראל
מוטי ששון הוא ראש העיר שנחקר בחשד לעבירות מין
הלוחמים תוארו כגיבורים, החיילות "לא איבדו עשתונות"

מטוס 757 של חברת התעופה דלתא. AP
מטוס בואינג 757 של חברת "דלתא"/AP

לדברי פנטאנג'לו, האיום היה מכוון ככל הנראה לטיסה שנחתה מסן פרנסיסקו. המטוס הופנה לחלק מרוחק ומאובטח בנמל התעופה, והנוסעים פונו באוטובוסים, שם עברו תישאול קצר. במקביל, הטיסה לישראל עוכבה, ונערך חיפוש במטוס לפני שהנוסעים עלו עליו. המשטרה לא מצאה פצצות בשני המטוסים או במזוודות הנוסעים, שעברו חיפוש נוסף. עד כה לא נעצר איש במסגרת החקירה.

אוסטין הולמן, נוסעת בטיסה שנחתה מסן פרנסיסקו, אמרה כי לנוסעים לא היה מושג שדבר מה אינו כשורה, אלא אחרי הנחיתה בניו יורק. "בקול רגוע, הקברניט אמר ש'יש לנו חדשות רעות', ובישר שהתקבל איום למטוס'", סיפרה בשיחה עם רשת אן-בי-סי. הולמן בת ה-29 ציינה כי הנוסעים התבקשו להתפנות מהמטוס ולהשאיר מאחור את תיקי היד. "בסך הכל, כולם היו רגועים למדי", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully