וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט: "לפעמים עיתוי של תקיפות קשור לנושא הבחירות"

18.1.2015 / 20:22

האלוף (במיל') ומועמד מפלגת "כולנו" לכנסת רמז בריאיון לערוץ 2 כי ישראל עומדת מאחורי התקיפה בסוריה, שבה נהרג בנו של עימאד מורנייה. בשיחה עם וואלה! הבהיר: "איני מעלה על דעתי שהדברים קשורים"

צלמים זמניים מורשים

אלוף (במיל') יואב גלנט, שהיה מועמד לתפקיד הרמטכ"ל, רמז היום (ראשון) כי ישראל עומדת מאחורי התקיפה האווירית בסוריה, שבה חוסל בנו של "רמטכ"ל חיזבאללה" עימאד מורנייה, ג'יהאד. "מתוך אירועים בעבר, אתה יכול ללמוד שלפעמים יש עיתוי שהוא לא בלתי-קשור לנושא הבחירות", אמר גלנט בריאיון לתכנית "שש עם" בערוץ 2.

הקצין הבכיר בדימוס הזכיר גם את חיסולו של מפקד הזרוע הצבאית של חמאס לפני הבחירות ב-2013. "אם אתה מסתכל על הבחירות הקודמות, עיתוי חיסולו של ג'עברי לא היה אירוע שניתן היה לעשות אותו רק בתאריך ההוא", ציין. "אני הייתי אלוף פיקוד חמש שנים לפני כן, והיו הרבה הרבה אירועים והזדמנויות שניתן היה לעשות את זה, וגם המלצתי על זה. ככל שאני זוכר, זה פתח את מבצע 'עמוד ענן' שהיה סמוך מאוד לבחירות הקודמות".

עוד על התקיפה בסוריה:
דיווח: כלי טיס ישראלי הפציץ יעדים ברמת הגולן הסורית
חיזבאללה: בנו של עימאד מורנייה נהרג בתקיפה בסוריה
המוח מאחורי שורת פיגועים בגבול: מי היה ג'יהאד מורנייה?

משה כחלון ויואב גלנט בכפר המכבייה, מפלגה "כולנו", ינואר 2015. ראובן קסטרו
יואב גלנט לאחר ההכרזה על הצטרפותו למפלגת "כולנו" של משה כחלון/ראובן קסטרו

גלנט, שמוצב במקום השני ברשימת מפלגת "כולנו" של משה כחלון לכנסת, הבהיר את דבריו בשיחה עם וואלה! חדשות. "למדינת ישראל ישנם צרכי ביטחון שוטפים ומצד שני מערכות בחירות מתקיימות באופן תדיר", אמר. "איני מעלה על דעתי שהדברים קשורים זה לזה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'יהאד מורנייה, בנו של עימאד מורנייה. AP
חוסל. ג'יהאד מורנייה/AP

הארגון השיעי אישר בערב לרשת "אל-מנאר" כי "במהלך סיור באזור כפר מזרעאת אל-אמל, במחוז קוניטרה, קבוצת לוחמים של חיזבאללה נפלה קורבן לתקיפת מסוקים של האויב הציוני". גורם המקורב לחיזבאללה אישר בשיחה עם סוכנות הידיעות הצרפתית כי שישה לוחמים נוספים של הארגון נהרגו. בין ההרוגים, מוחמד עיסא, בכיר הזרוע הצבאית ובין מפקדי הכוחות בעיראק ובסוריה.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully