וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבר הלוחם שנהרג מפליטת כדור: "מג"ב לקח לי את הילד"

15.1.2015 / 17:42

סמל אבי גרונוב בן ה-19 שנפגע מכדור שנורה מאקדח של חברו, הובא למנוחות. אביו: "היה ביניהם דין ודברים, והחבר זרק לכיוונו משהו כמו 'שתוק'". עם זאת, הוסיף: "לטענת מח"ש זה לא היה בכוונה"

צילום: זוהר גואטה, עריכה: ניב פוקס

לוחם מג"ב, סמל-שני אבי גרונוב בן ה-19 משדרות, שנהרג אתמול מפליטת כדור, הובא לפני שעה קלה (חמישי) למנוחות בבית העלמין הצבאי בעירו. ליוו אותו בדרכו האחרונה בני המשפחה, מאות מתושבי העיר, חבריו ליחידה, מפקד מג"ב ניצב עמוס יעקב, מפקד המחוז הדרומי במשטרה ניצב יורם הלוי וראש עיריית שדרות אלון דוידי.

בני משפחתו של גרונוב, שנורה כשהיה בחדרו בבסיס מג"ב בקיבוץ יד מרדכי שבדרום, עמדו שעה ארוכה מעל קברו ומיאנו לעזוב את המקום. אמו של גרונוב פרצה בבכי מעל קברו ואמרה: "מג"ב, לקחתם לי את הילד". "זה מוות מיותר בלי שום סיבה. זה לא היה צריך לקרות", הוסיף האב אריה גרונוב.

עוד בנושא
פליטת כדור? נבדק חשד שלוחם מג"ב הרג את חברו לצוות

אריה גרונוב, אביו של לוחם המג"ב שנהרג מפליטת הכדור. ינואר 2015. באדיבות המשפחה
אריה גרונוב עם תמונת בנו אבי, שנהרג מפליטת כדור/באדיבות המשפחה

הוא סיפר כי נציגי מג"ב, כמו גם מפקד המרחב ואנשי מח"ש החוקרים את המקרה שוחחו עם המשפחה. "הם אמרו שלפי הממצאים כרגע, היה עם אבי בחדר עוד חייל", אמר האב והוסיף כי עודכן שהיה בין השניים "דין ודברים - אבל לא בדיוק יודעים על מה". "בשלב כלשהו החבר שלו זרק לכיוונו משהו כמו 'שתוק', וכיוון את האקדח לעברו. אז, כנראה, נפלטה הירייה. לטענת מח"ש זה לא היה בכוונה, וכנראה החבר לחץ על ההדק בטעות". הכדור שנפלט מהאקדח פגע פגיעה בראשו של גרונוב.

לדברי האב, במשפחה לא מצליחים להבין, גם אם זה במשחק וגם אם היו חילופי דברים, "מה הייתה הסיבה שהוא היה צריך לכוון את הנשק לכיוון הראש, ולא בדק אם הנשק טעון ואם יש שם מחסנית". לגבי החשוד, אמר האב: "הבנתי שהם היו חברים, אפילו שיחקו כדורגל באותו היום, ובשלב כלשהו נכנסו לחדר ולא יודעים בדיוק מה קרה שם".

במח"ש אמרו כי החשוד שיתף פעולה עם החוקרים ושהוא שחזר את האירוע. אתמול בערב הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הלווית לוחם מג"ב שנהרג מפליטת כדור, ינואר 2015. זוהר גואטה, צילום מסך
הלוויתו של גרונוב/צילום מסך, זוהר גואטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully