וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ש חוקרת הרג תושב רהט בעת פשיטת סמים של המשטרה

15.1.2015 / 11:37

שוטרים הגיעו אמש לשכונה 26 בעיר שבנגב כדי לאתר סוחרי סמים. כמה תושבים תקפו אותם באבנים ובאלות ופצעו 3 מהם. בנסיבות שעדיין נחקרות, נהרג אחד התושבים ומשפחתו טוענת כי הוא נהרג מירי המשטרה

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה (מח"ש) החלה הבוקר (חמישי) לבדוק אירוע שהתרחש אמש ברהט שבנגב, אשר במהלכו נהרג תושב העיר סמי אל-ג'אער, בן 21. לפי טענת משפחתו של אל-ג'אער, הוא נהרג כתוצאה מירי של שוטרים לעברו. החקירה מנוהלת על ידי צוות דרום במחלקה לחקירות שוטרים.

אתמול בשעות הערב הגיעו שוטרים לשכונה 26 בעיר הדרומית כחלק מפעילות יזומה לאיתור סוחרי סמים. במהלך הפעילות החלה התפרעות של כמה תושבים במקום. לפי החשד, הם יידו אבנים וסלעים ותקפו במקלות את כוחות המשטרה. שלושה שוטרים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כתוצאה מפגיעת אבנים. בנסיבות שעדיין נחקרות, נפגע אל-ג'אער מירי של נשק חם לעברו. הוא הובהל לבית החולים סורוקה כשמצבו מוגדר אנוש, ומאוחר יותר נקבע מותו.

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
בנט על תוצאות הפריימריז: "קרב היום שבו ננהיג את ישראל"
על סף פיצול? בכיר חמאס מפעיל חוליות צבאיות חשאיות
ליברמן השיק את קמפיין הבחירות: "היעד שלנו - 16 מנדטים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסיבות מותו עדיין נחקרות. סמי אל-עג'ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש, מיד בסיום האירוע החמור, קיים מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם הלוי, הערכת מצב מיוחדת. בסיום הישיבה נפגש מפקד מרחב נגב, תת-ניצב אמנון אלקלעי, עם ראש עיריית רהט, טלאל אל-קרינאווי, וצוותו. במהלך הפגישה ציין ראש העיר כי הוא מברך את הפעילות נגד נגע הסמים בעיר וכי ביחד עם גורמי המרחב והמחוז יפעלו להידברות עם האוכלוסייה על מנת לאפשר את קיום החקירה והלווייתו של ההרוג ללא הפרות סדר נוספות. מפקד המרחב הבהיר כי המשטרה תנקוט אפס סובלנות כלפי אלו המבקשים לקחת את החוק לידיים ונוקטים באלימות כלפי שוטרים המבצעים את עבודתם ותביא למיצוי הדין עם כלל המעורבים. כמו כן, ציין אלקלעי כי המשטרה מתייחסת לזירת הירי שבה נפצע אל-ג'אער כזירת פשע חמור לכל דבר ועניין. למקום זומנה עוד אתמול מעבדה ניידת לצורך איסוף ממצאים מהמקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תרמילי הכדורים שירתה המשטרה ברהט, ינואר 2014. באדיבות המשפחה
הקליעים שמהם לפי החשד נהרג אל-עג'ר/באדיבות המשפחה

בני משפחתו של אל-ג'אער האשימו היום בשיחה עם וואלה! חדשות את המשטרה בהריגתו. "השוטרים הגיעו לפה לפעילות יזומה בחנייה של בית ספר ופשוט רצחו מישהו בדם קר, דמנו הוא הפקר", אמר מוחמד אל-ג'אער, בן דודו של סמי. דודתו של סמי, גנאן, סיפרה כי היא עמדה לידו בזמן שנורה מירי השוטרים. לדבריה, הוא כלל לא היה בין המתפרעים. "ראינו שוטרים במקום ויצאנו לראות מה קורה", שיחזרה. "פתאום ראיתי שוטר שמכוון את האקדח לעברו של סמי. פתאום הוא נפל והחזיק את הבטן שלו". ראש העיר אל-קרינאווי אמר כי העירייה החליטה על שביתה כללית היום ועל שלושה ימי אבל. "היד קלה על ההדק, הוא לא היה מעורב בכלום", הדגיש.

לפניות לכתב: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully