וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנוען נסע בתל אביב - ונפל לתוך בולען בעומק 4 מטרים

14.1.2015 / 23:04

בולען שנגרם כתוצאה מפיצוץ צינור מים בלע לתוכו רוכב אופנוע, שנקבר תחת ארונות חשמל. הוא חולץ על ידי כוחות כיבוי שהגיעו למקום והובהל לבית החולים. "היה יכול לקרות אסון של ממש"

צלמים זמניים מורשים

רוכב אופנוע שנסע לפנות בוקר (רביעי) בתל אביב, בוודאי לא תיאר לעצמו שימצא את עצמו תוך דקות בעומק של ארבעה מטרים מתחת לפני הקרקע, קבור תחת ארונות חשמל וציוד של חברת חשמל. המקרה אירע ברחוב הרוגי מלכות בעקבות בולען שנפער בקרקע עקב פגיעה של קבלן בצינור מים ברחוב.

"בשעה חמש בבוקר בן אדם שהיה רכוב על האופנוע שלו נסע על המדרכה, ובעקבות קריסה של המדרכה לעומק של ארבע מטר, הוא נפל ועליו נפלו גם ארונות החשמל", סיפר לוחם האש יעקב גוטמן, שסייע בחילוץ רוכב האופנוע, שנפגע באורח קל. "צוות כיבוי שלנו הגיע תוך כמה דקות ואני הגעתי ראשון למקום. שאלנו אותו אם הוא בריא, אם כואב לו. הוא לא הצליח להסביר איך זה קרה - הוא אמר שהוא ירד מהאופנוע ופתאום נפל. הוצאנו אותו והעברנו אותו למגן דוד אדום שלקחו אותו לבית החולים. אנחנו לא רואים הרבה אירועים כאלה, פעלנו כמו שצריך וזמן התגובה היה מהיר מאוד".

עוד בוואלה! חדשות:
החלה ספירת הקולות: איך תיראה רשימת הבית היהודי?
סוף לשביתה: הטיולים השנתיים יוחזרו, התלמידים ישובו ללמוד
הגרפיטי היה על הקיר: כתובות נאצה נגד הנער שנרצח בחולון

בולען ברחוב הרוגי מלכות בתל אביב. כיבוי אש תל אביב, מערכת וואלה! NEWS
"הבחור עם האופנוע נשאב לתוך הבור", הבולען שנפער ברחוב הרוגי מלכות בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, כיבוי אש תל אביב

מיד לאחר האירוע התקבלה פנייה למוקד 103 של מחוז דן בחברת החשמל, בעקבות הפסקת חשמל שנגרמה כתוצאה מנפילת ארונות החשמל ברחוב. העובדים שהגיעו למקום נדהמו מהמראה הלא שגרתי. "לקראת השעה חמש קיבלנו דיווח על חוסר חשמל ברחוב הרוגי מלכות", סיפר ניר חכם, מנהל מחלקת תפעול והשגחה בחברת חשמל. "הגענו למקום במהרה ומה שנגלה לעיני ולעיני הצוות הוא הלם של ממש - האדמה נפערה לעומק של ארבע מטרים והבנו שאופנוען שעבר שם באותם שעות נשאב לתוך האדמה וכי כוחות כיבוי פינו אותו לבית החולים".

"כתוצאה מפיצוץ צינור המים, המים חלחלו ונוצר סחף מתחת לאבנים", הסביר חכם. "הבחור עם האופנוע נשאב לתוך הבור יחד עם הציוד של חברת חשמל. הוא היה יכול גם להיהרג מעוצמת הנפילה ומעוצמת הציוד שקרס עליו. אנחנו מדברים על חשמל ומים - זה לא הולך ביחד והיה יכול לקרות אסון של ממש".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בולען ברחוב הרוגי מלכות בתל אביב. כיבוי אש תל אביב, מערכת וואלה! NEWS
"האדמה נפערה לעומק של ארבע מטרים", הבולען בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, כיבוי אש תל אביב

"הסתכלתי בעיניים של האופנוען", סיפר יוסף, משגיח בחברת חשמל, "בן אדם שרוכב וצולל פנימה זה מאוד מפחיד". לדבריו, "הגענו למקום ומה שראינו זה למעשה קריסה של המדרכה לתוך האדמה, בצמוד לאתר בנייה. ראינו כי הנקודות שמזינות את החשמל קרסו לתוך הבור".

בעקבות האירוע נערכו עובדי חברת החשמל בצוותים מתוגברים לטיפול בתקלה ובחנו כמה אפשרויות לחידוש אספקת החשמל בהקדם. מהחברה נמסר כי כבר בשעות הצהריים המוקדמות חוברו יותר מ-100 לקוחות למקור אספקה חלופי, ולאחר כמחצית השעה לאחר התאונה חודשה אספקת החשמל לכלל הלקוחות ברחוב. העבודות במקום לסתימת הבולען ושיקום רשת החשמל שנפגעה צפויות להימשך אל תוך הלילה.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

בולען ברחוב הרוגי מלכות בתל אביב. כיבוי אש תל אביב, מערכת וואלה! NEWS
"הנקודות שמזינות את החשמל קרסו לתוך הבור"/מערכת וואלה! NEWS, כיבוי אש תל אביב
בולען ברחוב הרוגי מלכות בתל אביב. כיבוי אש תל אביב, מערכת וואלה! NEWS
עבודות החשמל ברחוב הרוגי מלכות לתיקון הנזק שנגרם/מערכת וואלה! NEWS, כיבוי אש תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully