וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה מזימה להרעלתו של יו"ר בית הנבחרים ג'ון ביינר

14.1.2015 / 5:15

יו"ר בית הנבחרים האמריקני "הודה מקרב לב" לרשויות, לאחר שנעצר ברמן הסובל ממחלה נפשית, שרצה להרוג אותו. "אמר לשוטר שהוא ישו, ושהוא הולך להרוג את ביינר, בגלל שהוא אחראי לאבולה"

יו"ר בית הנבחרים של הקונגרס, ג'ון ביינר. וושינגטון, אוקטובר 2013. רויטרס
"היה רשע כלפיו בקאנטרי קלאב". ביינר/רויטרס

ברמן בקאנטרי קלאב בווסט צ'סטר שבאוהיו, אשר בו נהג לבקר יו"ר בית הנבחרים האמריקני ג'ון ביינר, הורשע בשבוע שעבר באיום לרצוח את ביינר, ככל הנראה באמצעות הרעלת משקה – כך לפי הפרוטוקול מבית המשפט באוהיו שפורסם אמש (שלישי). מייקל הויט, תושב סינסינטי, אמר לאחד מחוקריו כי "לא היה לו זמן לשים משהו במשקה של ג'ון ביינר".

הויט סובל ממחלה נפשית, ולפי הפרוטוקול מבית המשפט, הוא "אמר לשוטר שהוא ישו, וכי הוא הולך להרוג את ביינר, בגלל שביינר היה רשע כלפיו בקאנטרי קלאב ובגלל שביינר אחראי לאבולה". לפי תלונה נוספת שהוגשה נגדו, ברשותו של הויט היה אקדח אוטומטי מסוג "ברטה", והוא התכוון לירות בביינר.

עוד בוואלה! חדשות:
הטבח ב"שרלי הבדו": תיעוד חדש של המחבלים אחרי הפיגוע
תיעוד: ילד של דאעש מוציא להורג 2 "מרגלים" רוסים
ניצל מטבח של בוקו חראם: "צעדתי על גופות לאורך 5 ק"מ"

ברמן מכין משקה קוקטייל בבר. ShutterStock
הויט "מהווה איום ממשי"/ShutterStock

לאחר שנעצר, הוא הסכים להתאשפז בבית חולים פסיכיאטרי, ונשקו הוחרם על ידי המשטרה. הוא כעת מוחזק בבית החולים על פי צו בית משפט, והוא עובר הערכה וטיפול. לפי המשטרה וגורמים בסוכנות הביון הפדרלית, FBI, הויט "מהווה איום ממשי" ליו"ר בית הנבחרים, כעת ובעתיד.

עוד צוין בדיון בבית המשפט כי הוא טופל לפני כשנתיים בעקבות התפרצות פסיכוטית. הויט החל טיפול תרופתי, אולם "בחר להפסיק לקחת את התרופות" לפני כחצי שנה. יו"ר הנבחרים ביינר הוא השני בסדר הירושה של נשיא ארצות הברית, אחרי סגן הנשיא. דוברו של ביינר, מייקל סטיל, מסר כי יו"ר בית הנבחרים "מודע למצב, ומודה מקרב לב ל-FBI, למשטרת הקפיטול ולרשויות באוהיו על מאמציהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully