וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרשלנות בגן בחדרה: בן 4 נשכח במשך יותר מ-3 שעות

שלומי גבאי

14.1.2015 / 3:06

סייעת שהייתה אמורה להעביר את הילד, יחד עם ילדים אחרים, לא הבחינה לפי החשד כי הוא נרדם בפינה בגן, ונעלה את המקום בתום יום הלימודים. הגננת שהגיעה מאוחר יותר מצאה אותו מבוהל וממרר בבכי

גן ילדים בבת ים בו הוחבא מחסן נשק. דרור עינב
הגננת הגיעה למקום לקראת יום פתוח להורים שנקבע מראש/דרור עינב

ילד בן ארבע נשכח אתמול (שלישי) לבדו במשך שלוש שעות וחצי בגן ילדים נעול בחדרה, לאחר שלפי החשד, הסייעת שהייתה אמורה להעבירו לצהרון בבניין סמוך לא הבחינה כי הילד נרדם בפינה במקום. בתום יום הלימודים בגן בשעה 13:15, הייתה אמורה הסייעת להעביר כמה ילדים לצהרון הסמוך, שם ישהו עד השעה 17:00.

על פי החשד, הסייעת העבירה את מרבית הילדים לצהרון, כולל את אחיו התאום של הילד, אולם לא הבחינה כי ילד אחד חסר. היא נעלה את גן הילדים, ורק בשעה 16:45, כשהגיעה למקום הגננת, לקראת יום פתוח להורים שנקבע מראש, היא מצאה שם את הילד, כשהוא מבוהל וממרר בבכי. גן הילדים והצהרון הסמוך הם של עיריית חדרה.

עוד בוואלה! חדשות:
הטבח ב"שרלי הבדו": תיעוד חדש של המחבלים אחרי הפיגוע
פקח בעיריית עכו נורה בידי רעולי פנים ונפצע בינוני
תיעוד: ילד של דאעש מוציא להורג 2 "מרגלים" רוסים

פעוטות משחקים עם קוביות פלסטיק גדולות. ShutterStock
"זה יכול היה להיגמר באסון כואב"/ShutterStock
"רק מלחשוב על המצוקה בה היה הילד כל כך הרבה זמן, אני נחרדת"

המקרה דווח להורי הילד, והם הגישו תלונה בתחנה משטרת חדרה. השוטרים פתחו בחקירה בחשד לרשלנות, והסייעת והגננת צפויות להיחקר. הורים לילדים אחרים בגן סיפרו לוואלה! חדשות כי מדובר בסייעת מחליפה ולא מנוסה, והבהירו כי הם "לא יסכימו בשום אופן" שהיא תמשיך לעבוד בגן הילדים, מחשש שמקרה דומה יישנה, ויסתיים באסון.

"מזל שהיה מזג אוויר נעים", אמרה אחת האימהות המודאגות. "אילו המקרה היה קורה בקיץ, או בימי הסערה שהשתוללה כאן, זה יכול היה להיגמר באסון כואב". לדבריה, "מדובר בחוסר אחריות בלתי-נתפס מצד הסייעת. רק מלחשוב על המצוקה בה היה הילד כל כך הרבה זמן, אני נחרדת".

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "אגף החינוך קיבל הודעה על ילד כבן ארבע שנשכח בצהרון. עם קבלת הידיעה, התכנסו הנהלת האגף והצוות המקצועי כדי ללמוד את פרטי המקרה ולסייע לילד בהתמודדות עם המצב שנוצר. הגננת והסייעת יוזמנו לשימוע בעקבות האירוע. המקרה הועבר לידיעת משרד החינוך ויתר הגורמים הנוגעים בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully