וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקח בעיריית עכו נורה בידי רעולי פנים ונפצע בינוני

14.1.2015 / 0:30

שני רעולי פנים נכנסו לבית הקפה בנמל עכו שבו ישב הפקח עם חברו, ירו לעברו ופצעו אותו באורח בינוני. בשלב זה לא ברור אם הוא נורה על רקע תפקידו בעירייה. "כל כיווני החקירה נבדקים"

רצח במועדון בשדרות הסתדרות במפרץ חיפה. ערן גילווארג, ערן גילווארג
הפקח נורה בעת שישב בבית קפה בנמל עכו/ערן גילווארג, ערן גילווארג

פקח בעיריית עכו נורה אמש (שלישי) ונפצע באורח בינוני בעת שישב בבית קפה בנמל עכו. חובשים ופרמדיקים של איחוד הצלה ושל מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו להמרכז הרפואי לגליל בנהריה עם כמה פצעי ירי בפלג גופו התחתון.

סגן-ניצב קובי קרני, מפקד משטרת עכו, מסר כי בעת שהפקח ישב עם חברו בבית קפה, נכנסו למקום שני רעולי פנים וירו לעברו. בשלב זה לא ברור אם הפקח נורה על רקע תפקידו בעירייה וכל כיווני החקירה נבדקים.

עוד בוואלה! חדשות:
משרד הדתות יממן את קבורת הנרצחים מפריז
כמו בסרטים: תיעוד מהמרדף המשטרתי אחר כנופיית הפורצים
נתפס משלוח של 2 ק"ג ג'ראס למסעדן מוכר בתל אביב

מוקדם יותר אתמול נעצר נער חמישי החשוד במעורבות ברצח של הנער יוסף זוהר בן ה-14 מחולון, שנדקר למוות בסוף השבוע שעבר. מעצרו של הנער הוערך בבית המשפט לנוער בשישה ימים. אתמול נעצרו שני תושבי העיר בני 16 ו-17, בחשד למעורבות ברצח. השניים נעצרו בערב הרצח עם חשוד נוסף, אך שוחררו בתום כמה שעות של חקירה לאחר שטענו בפני החוקרים כי לא היו בזירה בעת הרצח אלא הגיעו למקום לאחר מכן, נתקלו בנער כשהוא מתבוסס בדמו והגישו לו סיוע רפואי.

שני העצורים מצטרפים לשני חשודים נוספים שנעצרו בסוף השבוע – בני 15 ו-17. בסך הכול נעצרו מאז הרצח שבעה חשודים – שניים מהם שוחררו לבתיהם.

טרם ברור מה היה המניע לרצח, אולם החוקרים יודעים כי בין הקורבן לבין אחד או יותר מהנוכחים התגלע סכסוך.

(עדכון ראשון: 23:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully