וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורי ענק בנתב"ג בשל שביתת פתע של עובדי ביקורת הגבולות

13.1.2015 / 14:19

על פי רשות שדות התעופה, עובדי משרד הפנים פתחו בעיצומים ללא הודעה מוקדמת ובניגוד להסכמים עמם. כניסתם של מאות נוסעים לישראל מתעכבת, והעובדים נטשו את עמדות הטיסות היוצאות. בהסתדרות מכחישים

עריכה: גדי וינסטוק צילום: רשות שדות התעופה

עובדי משרד הפנים האחראים על ביקורת הגבולות בנמל התעופה בן גוריון פתחו בצהריים (שלישי) בעיצומים, ללא הודעה מוקדמת ובניגוד להסכמים עמם – כך נמסר מדוברות רשות שדות התעופה. על פי הרשות, באולם היוצאים נטשו עובדי ביקורת הדרכונים את העמדות לחלוטין ולא מתאפשר מעבר של נוסעים, ואילו באולם הנכנסים החלו העובדים להאט את עבודתם ומקיימים "שביתה איטלקית". בשל השיבושים נוצר עומס של מאות נוסעים שאינם יכולים להיכנס לישראל.

"מדינת ישראל עושה מאמצים לשיקום ענף התיירות והתעופה האזרחית ויש מי שלא בפעם הראשונה מחבל במאמצים אלה", אמרו ברשות שדות התעופה. "הנהלת רשות שדות התעופה רואה בחומרה את ההתנהלות הפרועה והבלתי-אחראית של עובדי משרד הפנים".

בהסתדרות דחו את הטענה בדבר עיצומים בקרב אנשי ביקורת הדרכונים בנתב"ג.

עוד בוואלה חדשות:
הנרצחים מפריז הובאו למנוחות; ריבלין: "אומה שלמה בוכה"
מיטות מסריחות משתן ודלתות מתפרקות: הצצה לפנימיית ארזים
חשד: כנופיות ניסו להשתלט על קרקעות מהיקרות במדינה

עומסים בנתב"ג בעקבות עיצומים של עובדי ביקורת הגבולות, ינואר 2015. רשות שדות התעופה,
תורי ענק בביקורת הדרכונים, היום/רשות שדות התעופה

גם לפני כחודשיים פתחו עובדי ביקורת הדרכונים בעיצומים בהוראת יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, ואלה הביאו לשיבושים קשים במקום. בשל העיצומים, מאות נוסעים משלוש טיסות שנחתו בנמל נותרו תקועים באולם הנחיתות בטרמינל 3 ונמנעה מהם הכניסה לישראל. כעבור זמן קצר הורה ניסנקורן להפסיק את העיצומים.

על פי גורמים בנתב"ג, הסיבה להשבתה הייתה סירוב משרד האוצר לדון בנושא העסקת עובדי הקבלן במשק. "אף אחד לא שומע את ההסתדרות, והם החליטו לפגוע בבטן הרכה, שהיא ענף התיירות של ישראל", אמר אחד הגורמים.

לפניות לכתבת: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully