וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידים תכננו לרצוח את המורה שלהם - עם נוזל חיטוי

לקבוצה של ילדים בני 9 נמאס שהמורה שלהם צועקת עליהם, אז הם תכננו לרצוח אותה בעזרת נוזלי חיטוי אנטי-בקטריאליים - לאחר ששמעו שהיא אלרגית להם

בית הספר בו תכננו הילדים לרצוח את המורה שכם. google maps, צילום מסך
בית הספר היסודי "אלבה" שבניו יורק בו תוכנן הרצח/צילום מסך, google maps

קבוצת תלמידי כיתה ד' מניו יורק תכננו לרצוח את המורה שלהם, בגלל שלטענתם "היא צועקת עלינו ללא סיבה". לאחר שנודע להם שהמורה סובלת מאלרגיה לחומרי חיטוי אנטי-בקטריאליים - הם בחרו לבצע את זממם על ידי פיזור נוזל חיטוי מסביב לכיתה.

התלמידים שתכננו את הרצח סיפרו על תכניתם לתלמידים אחרים, שסירבו לקחת חלק במעשה. אחד התלמידים מיהר לספר לאמו על המזימה והיא דאגה לדווח על כך להנהלת בית הספר וכך לעצור את תכניתם ההרסנית.

תלמידה מצביעה בכיתה. ShutterStock
"המורה צועקת עלינו ללא סיבה"/ShutterStock

מנהל בית הספר היסודי "אלבה" שבניו יורק דיווח על המקרה למשטרה והתלמידים נלקחו לחקירה. על אף שהתברר כי לילדים אכן הייתה תכנית לרצוח את המורה - המשטרה נאלצה לסגור את התיק מאחר שעל פי החוק לא ניתן לפתוח תיק פלילי לילדים מתחת לגיל 16 על מעשה שתוכנן - אך לא בוצע. כך או כך, לדברי חדשות WBKW, כשלהנהלת בית הספר ניתנה האפשרות להעביר עם הנושא לטיפול בית המשפט לנוער, היא החליטה לטפל בנושא במסגרת הבית ספרית.

"אני לא יודע עד כמה המורה אכן אלרגית לחומרים אנטי בקטריאליים - אך אם מדובר באלרגיה חריפה - זה יכול היה להרוג אותה", סיפר שריף מחוז ג'נסי, החוקר הראשי ג'רום ברוסטר, "התלמידים ידעו שהמורה אלרגית לזה והתלחששו ביניהם על הרעיון כי הם לא אוהבים אותה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כך דיווחו בחדשות NBC2:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully