וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר העיד: המורה והתלמיד נגעו זה בזה בכיתה

מורה שמואשמת בתקיפה מינית של תלמיד, הודתה ששלחה לו הודעות ותמונות מיניות והתנשקה עימו, אך טוענת: הוא הטריד אותי, נגע בי והכניס את ידו למכנסיים שלי

ג'נה ליהי, מורה המואשמת בקיום יחסים מין עם תלמיד. פייסבוק, צילום מסך
הודתה ששליחת ההודעות המיניות "היה טיפשי". ג'ינה ליהי/צילום מסך, פייסבוק

ג'נה ליהי, מורה לאנגלית ומאמנת הוקי בת 33 בבית ספר תיכון בניו ג'רזי, שהואשמה בתקיפה מינית של תלמיד בן 16, הודתה השבוע ששלחה לקטין הודעות טקסט בעלות אופי מיני, התנשקה איתו במספר מקרים ואף נגעה באיברי המין שלו. בסרטון שהוקרן בבית המשפט ביום רביעי, במהלך דיון מקדים לפני המשפט, היא נראית מודה בפני החוקרים כי שלחה לתלמיד תמונות עירום שלה והודעות מיניות. בנוסף פורסמו עדויות מרשיעות של שניים מחבריו של התלמיד ושל מאמן הפוטבול בבית הספר.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, החבר סיפר לבית המשפט כי המורה והתלמיד ניהלו קשר מיני במשך חצי שנה. לדבריו, חברו סיפר לו כי הוא והמורה נגעו זה לזה באיברי המין, בתוך הכיתה, וגם "עשו עוד דברים פיזיים. הוא סיפר לי שהיא לקחה אותו לבית שלה, בזמן ששיחקנו משחקי וידאו וכששאלתי אותו אם הוא 'נותן לה', הוא השתתק". בנוסף, הוא סיפר כי חברו הראה לו "מעין תמונות עירום" של המורה, שהיא שלחה לו.

אילוסטרציה של מורה יושבת על השולחן בכיתה בפוזה מינית. ShutterStock
הנער הכחיש כי הוא והמורה קיימו יחסי מין, אך סיפר כי הם התכתבו בהודעות טקסט מיניות./ShutterStock

תלמיד נוסף בבית הספר העיד כי לאחר שהתעמת עם התלמיד והטיל ספק באמיתות יחסיו עם המורה, הוא הציג בפניו את ההודעות המיניות. "גברת ליהי היא אחת המורות שנראות הכי טוב בבית הספר ואני אמרתי לו שראיתי אותו מנסה לפלרטט איתה", הוא אמר לבית המשפט, "הוא הכחיש בהתחלה, אבל לאחר שהצקתי לו הוא הראה לי את ההודעות".

מאמן הפוטבול בבית הספר העיד לאחר מכן וסיפר כי הנער שהמורה חשודה בתקיפתו המינית התוודה בפניו במעשים, לאחר ששמועה בדבר מערכת היחסים האסורה נפוצה בבית הספר. לדבריו, התלמיד סיפר לו כי הוא והמורה התנשקו, "התחרמנו", ו-"השתעשעו ברכב שלה, לאחר משחק כדורעף, בזמן שהיא הייתה אמורה להסיע אותו לביתו". יחד עם זאת, הוא טען שהנער הכחיש כי הם קיימו יחסי מין, אך סיפר כי הם התכתבו בהודעות טקסט מיניות.

בסרטון החקירה שהוצג בבית המשפט מודה המורה כי שלחה לתלמיד הודעות ותמונות מיניות, אולם הכחישה כי השניים עשו משהו מעבר לכך. היא הודתה כי הדבר היה "טיפשי", אולם טענה כי לא הייתה מסוגלת להעביר את הדיבורים למעשים. היא טענה כי התלמיד היה אגרסיבי איתה, ניסה לגעת בחזה שלה ובישבנה ואף החדיר את ידו אל מכנסייה. לאחר מכן היא הודתה כי הם התנשקו מספר פעמים. "מעולם לא נגעתי בו. הוא רק ילד", היא אמרה בחקירה, "אני כן מרגישה אחראית שלא סימנתי קו ברור כבר בשלב ההודעות". עורכת דינה של המורה טוענת כי המורה הייתה זו שהוטרדה מינית על ידי התלמיד ודורשת לבטל את התביעה נגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully