וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: מבצע מתוק בלב ליום הולדתו של הנער שנחטף

10.1.2015 / 15:35

משפחתו של גיל-עד שער מצאה דרך מקורית להתמודד עם יום ההולדת הראשון ללא הבן האהוב, והקימה עמוד פייסבוק המוקדש כולו לאהבת האוכל והנתינה. "ניסינו לחבר בין התחביב שלו לבישול ואהבתו הגדולה לחבריו"

המחבל נשמע שר בשיחת החטיפה: "הבאנו שלושה". מערכת וואלה
"כבר הרבה זמן חשבנו איך להתמודד עם היום הזה". גיל-עד שער/מערכת וואלה

גיל-עד שער, שנרצח ביוני האחרון יחד עם נפתלי פרנקל ואייל יפרח, היה אמור לחגוג היום (שבת) את יום הולדת ה-17. לכבוד המאורע הטעון החליטו הוריו להקים עמוד פייסבוק שנקרא "המטבח של גיל- עד", שבו קראו לציבור להכין עוגות ותבשילים ולחלק אותם לאנשים שאינם מכירים.

"כבר הרבה זמן חשבנו איך להתמודד עם היום הזה, זה לא יום פשוט עבורנו. עשינו הרבה חשיבה וניסנו לחבר בין התחביב שלו לבישול יחד עם הנתינה של גיל-עד, שהייתה מאוד חזקה, ואהבתו הגדולה לחבריו. אמרה אמו בת גלים. "ואז עלה הרעיון של אפיית עוגות, הכנת תבשילים וחלוקתם".

עוד בוואלה! חדשות:
רצח הנערים: שלושה מאסרי עולם נגזרו על מפקד החוליה
נזקי גל הקור: צנרות קפאו בגליל, כבישים חסומים ברחבי הארץ
חשד להצתה: גופה התגלתה בבניין בתל אביב לאחר כיבוי שריפה

"המטבח של גיל-עד" יוזמה לכבוד יום הולדתו ה-17. פייסבוק, צילום מסך
3,554 חברים. מתוך עמוד הפייסבוק שהוקם לזכרו/צילום מסך, פייסבוק

"מבצע מתוק בלב לזכר גיל-עד שער. לכבוד יום הולדתו של גיל-עד, החל בשבת הקרובה י"ט בטבת, (10.1.15 השנה), אנחנו מבקשים את עזרתכם להרבות שמחה ואהבה בישראל", נכתב בעמוד לזכרו. "נשמח אם במהלך החודש תאפו עוגות, תכינו תבשילים מפנקים ומומלצים, ותעלו תמונות+מתכונים (לקבוצה כאן בפייסבוק), למתכון האהוב עליכם. אחר כך, חלקו את המאפה/התבשיל שהכנתם לשכנים, חברים ובעיקר לאנשים שאתם לא ממש מכירים, ותבקשו מהם לעשות את אותו דבר, לאפות לצלם לחלק וחוזר חלילה, עד שלכולנו יהיה מתוק וחם בלב. בברכת יחד נרבה אהבה בישראל!". על גבי העמוד פרסמה משפחתו פוסט עם תמונה של עוגת מוס שגיל-עד אפה בעצמו.

ההיענות למבצע הייתה גדולה, ובעמוד חברים כבר 3,554 בני אדם. "נתתם לי הזדמנות מצוינת להכין קרם קפה מתוק ולהביא לצוות המקסים של המחלקה הסיעודית בנופי ירושלים שמטפלים בסבתא שלי בעדינות ובסבלנות אין קץ. תודה רבה ושבת שלום מירושלים ה(עוד לא) מושלגת", כתבה בעמוד אביבר ברגינר מירושלים שצירפה תמונה של מעשה ידיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
"המטבח של גיל-עד" יוזמה לכבוד יום הולדתו ה-17. פייסבוק, צילום מסך
"עוגת השמרים הזאת בדרך לשכנים שלנו"/צילום מסך, פייסבוק

משפחת שער הופתעה מכמות התגובות הנלהבות וההיענות ליוזמה. "ביום רביעי האחרון פתחנו את עמוד הפייסבוק הזה וכבר יש לו מעל 3,000 חברים. אנשים מכינים מאפים, מעלים מתכונים ומחלקים אותם לזכרו של גיל-עד. זה ממש מחמם את הלב שעם ישראל מחפש רק לעשות טוב", אמרה בת גלים. "יש הרבה הירתמות ונתינה, ואנחנו רוצים שדווקא בתקופה הסוערת הזאת שיש הרבה מתח עם הבחירות והפוליטיקה, לבוא ולהרגיע, שתהיה נתינה וערבות הדדית. זה מדהים כמה אנשים משתפים עם זה פעולה. אנחנו רוצים שלכולם יהיה מתוק וחם בלב".

לדברי בת גלים, ההיענות חוצה מגזרים ויישובים. "הרבה מספרים לנו על החוויה הזאת. חבר טוב שלנו נסע לחמותו השבת בפתח תקווה, והוא סיפר שדפקה על הדלת שכנה והביאה לה עוגה לכבוד שבת, מבלי להכיר אותה. זה מקסים, זה מדהים איך זה עובד. אנשים נרתמים מכל הלב. המון חיילים קיבלו עוגות וחלות שעשו אותן לזכרו של גיל-עד". בת גלים הוסיפה וסיפרה כיצד היוזמה השפיעה על היום שעורר בה כל כך הרבה חששות. "אני כל כך חששתי מהיום. זה נותן לנו כל כך הרבה כוח להתמודד עם היום הזה, פשוט מדהים לראות את הנתינה והערבות ההדדית הזאת והחיבוק של העם המקסים הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully