וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרב פיפיות: עורף בכיר של דאעש הוצא להורג ואיבד את ראשו

גופתו של בכיר במשטרת הדת של ארגון "המדינה האיסלאמית" נמצאה במזרח סוריה עם סימני עינויים עליה. על הגופה נכתב: "כבוד השייח, זה רשע", ובפיה הייתה תחובה סיגריה. לא ברור מי הרג אותו

לוחם דאעש עורף את ראשו של אדם שהורשע בהעלבת אללה בסוריה. טוויטר, צילום מסך
"מדובר באירוע גדול". הוצאה להורג של דאעש בסוריה/צילום מסך, טוויטר

בכיר במשטרת הדת של ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש), שהיה אחראי לעריפת ראשיהם של אנשים שעברו על חוקי ההלכה האיסלאמית, הוצא להורג בעצמו באותה דרך – כך דיווח אתמול (שלישי) הארגון הסורי לזכויות אדם. לא ברור מי אחראי להוצאתו להורג.

הבכיר היה אזרח מצרים, שנחשב לסגנו של ה"אמיר" העומד בראש כוח אל-חסבה במחוז דיר א-זור, שבמזרח סוריה. על פי עדי ראייה, גופתו נמצאה בסמוך לתחנת כוח בעיר אל-מיאדין ועליה סימני עינויים. עוד נמסר כי על הגופה נכתב: "כבוד השייח, זה רשע", ובפיה הייתה תחובה סיגריה. הארגון הקיצוני אסר על עישון בשטחים שעליהם הוא שולט בעיראק ובסוריה.

"אנחנו לא יודעים אם דעאש הרגו אותו או שמדובר בתושבים מקומיים או במורדים אחרים", אמר מנהל הארגון הסורי, רמי עבד א-רחמן, שמדווח על מלחמת האזרחים בסוריה על בסיס רשת של מודיעים בשטח. "בכל מקרה מדובר באירוע חשוב, משום שהוא היה איש חשוב", הוסיף. לדבריו, ככל הנראה מדובר בפעם הראשונה שחבר בכוח המיוחד של "המדינה האיסלאמית" מוצא את מותו בדרך הזאת.

לקריאה נוספת על "המדינה האיסלאמית"
עיראק: דאעש הוציא להורג 8 שהואשמו בריגול
שבוי דאעש שוב "מדווח": העסקים במוסול נמשכים כרגיל
עיראק: דאעש חטף 170 תושבי כפרים בהם הוצתו דגלי הארגון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully