וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בהודו: טרנסג'נדרית נבחרה לראשות עיר

מדהו קינאר, מועמדת עצמאית מקסטה נמוכה, הביסה את יריבה ממפלגת השלטון בכמה אלפי קולות. "האנשים נתנו בי אמון. הייתה זו תמיכת הציבור שעודדה אותי להיכנס למרוץ, ורק הודות לתמיכתם ניצחתי"

מדהו קינאר, טרנסג'נדרית שזכתה בבחירות לראשות עיר בהודו. NDTV, צילום מסך
קינאר לאחר ההכרזה על ניצחונה, היום/צילום מסך, NDTV

המועמדת העצמאית מדהו קינאר זכתה היום (ראשון) בבחירות לראשות העיר רייגאר, במדינת צ'האטיסגאר – כך דווח ברשת ההודית NDTV. בכך, הפכה מדהו לטרנסג'נדרית הראשונה הממונה לראשות עיר בדמוקרטיה הגדולה בעולם.

היא זכתה ביתרון של 4,537 קולות, והביסה את המועמד ממפלגת השלטון BJP. "האנשים נתנו בי אמון", אמרה מדהו, בת 35, לאחר פרסום התוצאות. "הניצחון הזה מסמל את האהבה והברכות של העם כלפיי. אני אעשה כמיטב יכולתי להגשים את חלומותיהם".

עוד בוואלה! חדשות:
הודו: 5 חשודים באונס קבוצתי של תיירת יפנית ובחטיפתה
סוכנויות הביון ידעו על המתקפה במומבאי אך לא הצליחו למנוע אותה
התחממות ביחסים: הודו שוקלת לתמוך בישראל באו"ם

לדבריה, "הייתה זו תמיכת הציבור שעודדה אותי להיכנס למרוץ, ורק הודות לתמיכתם ניצחתי". בניגוד ליריבה, מהאביר גורוג'י, היא הוציאה סכום צנוע יחסית על קמפיין הבחירות. בכיר מפלגת BJP בעיר, נרנדרה נגי, צינן את ההתלהבות וטען כי "זה לא ניצחון של מדהו קינאר, אלא הפסד של BJP". לדבריו, האזרחים לא הצביעו למועמד המפלגה בשל השחיתות של בכירי המפלגה.

למרות ההחלטה ההיסטורית בחודש אפריל האחרון בדבר הכרה ב"מין שלישי" בהודו, מרבית הטרנסג'נדריות נחשבות ממעמד חברתי נמוך. כמו טרנסג'נדריות אחרות במדינה, מדהו, שנולדה בשם נארש צ'אוהאן, החלה לעבוד בשנות נעוריה, ונהגה להופיע ברכבות בריקוד ובשירה תמורת כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully