וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביש מזל: גנבו כרטיסי הגרלות של הפיס, זכו – ונתפסו

6.1.2015 / 13:06

שלושה צעירים מאשקלון נאשמים שגנבו תיק של מפעיל דוכן במפעל הפיס ובו כרטיסי הגירוד ו-12 אלף שקלים במזומן. הם זכו אך נתפסו כי הכרטיסים סומנו כגנובים. "היו זקוקים לקצת יותר מזל בחיים"

מפעל הפיס. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
התיזו על מפעיל הדוכן גז מדמיע, דחפו אותו ונטלו את התיק עם הכסף והכרטיסים/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

שלושה צעירים מהעיר אשקלון נאשמים כי גנבו 12 אלף שקלים במזומן ו-21 אלף שקלים בכרטיסי גירוד של חישגד ממפעיל של דוכן מפעל הפיס – אך נתפסו כשהגיעו לפדות את הזכיות בעמדה אחרת. על פי כתב האישום שהוגש נגדם, שניים מהם ביקשו מהשלישי להסיע אותם בכלי הרכב שלו, הצטיידו בגז מדמיע וחיפשו קורבן ראוי לשוד. במהלך הנסיעה, אחד מהשלושה זיהה את המפעיל של הדוכן כשהוא נושא עליו תיק שחור, והם החליטו לשדוד אותו.

על פי כתב האישום, השלושה עקבו אחר המפעיל וכשמצאו לנכון הם התיזו עליו גז מדמיע, דחפו אותו ולקחו את התיק מידיו. את התיק, שהכיל את הכסף המזומן ואת כרטיסי החישגד, הם פתחו מיד כשהגיעו לביתו של בן משפחה של אחד מהם, וחילקו את תכולתו. עבור ההסעה של השניים, קיבל הנהג כרטיסי גירוד וכ-400 שקלים, ואת השאר הם חילקו ביניהם. כשגילו השלושה כי בחלק מכרטיסי הגירוד מסתתרת זכייה, הם הלכו לפיצוצייה הקרובה על מנת לפדות אותם.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
רכבי 4X4, שקיות חימום ומלח: ישראל נערכת לסופה הגדולה
העיתונאי שרון גל מצטרף לישראל ביתנו: "בית טבעי עבורי"
חשד: ישראלים הונו אירופאיים בעשרות מיליוני שקלים

לצערם של השלושה, שכבר תיארו כי יתעשרו, בעל הדוכן ממנו הם גנבו את התיק התלונן על גניבת הכרטיסים, כך שהם נרשמו עם אזהרה עליהם במחשבי מפעל הפיס. מיד לאחר שניסו לפדות אותם, הגיעו לפיצוצייה שוטרי משטרת אשקלון ועצרו אותם. בשבוע האחרון, הוגש נגדם כתב אישום בגין עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, שוד בנסיבות מחמירות וניסיון לקבלת דבר במרמה.

עו"ד אריאל עטרי, שמייצג את אחד החשודים, מסר בתגובה למקרה: "הראיות בתיק מעוררות סימני שאלה בכל הקשור לזיהוי מבצעי השוד. מכל מקום, ללא ספק, הצעירים שנעצרו זקוקים לקצת יותר מזל בחיים".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully