וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה ברשת: בנה של פיילין הפך את כלבת המשפחה ל"שרפרף"

ארגונים למען זכויות בעלי החיים תקפו בחריפות את מושלת אלסקה לשעבר, שפרסמה סט תמונות שבהן נראה בנה הקטן דורך על כלבתו, הדסה. פיילין תקפה בחזרה: "איפה הייתם כשאובמה אכל כלב?"

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של שרה פיילין, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

מושלת אלסקה לשעבר שרה פיילין נקלעה למאבק מר עם ארגוני בעלי החיים, אחרי שפרסמה תמונה של בנה הקטן דורך על חיית המחמד של המשפחה.

בסוף השבוע פרסמה פיילין בעמוד הפייסבוק שלה שלוש תמונות של בנה החמישי, טריג, עומד על גבה של כלבת הלברדור של המשפחה, ג'יל-הדסה. טריג, בן 6, נולד עם תסמונת דאון. לצד התמונות, כתבה פיילין: "טריג היה נחוש לעזור בשטיפת הכלים. כשהכלבה חסמה את דרכו, הוא השתמש בה כקרש קפיצה".

כמה ארגונים למען זכויות בעלי החיים גינו בחריפות את פיילין, בהם ארגון PETA ("אנשים למען יחס מוסרי לבעלי חיים"). הארגון אמר כי "כמה מוזר שאדם כלשהו - ובוודאי אם לילדים - יראה לנכון לפרסם דבר כזה, המתעד חוסר-סימפתיה מוחלט לכלב שבתמונה". עוד נמסר בהודעת הארגון כי "מצד שני, אנחנו - כמו כולם - כבר התרגלנו לחוסר המודעות קר-הלב של האישה הזו, שהיא חסרת רגישות באופן חריג".

טריג פיילין, בנה של שרה פיילין, דורך על כלב המשפחה בביתם בערב השנה החדשה 2015. עמוד הפייסבוק של שרה פיילין, צילום מסך
טריג, בנה של שרה פיילין, דורך על הכלבה הדסה/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של שרה פיילין

"תרגיעו"

הסכסוך המילולי החריף אמש כאשר פיילין פרסמה פוסט נוסף בפייסבוק, ובו השתלחה בחריפות ב-PETA, וקראה לו "להרגיע" (CHILL). בתחילת הפוסט הארוך ציינה פיילין כי "לכל הפחות, טריג לא אכל את הכלב"; בכך, תקפה פיילין דווקא את הנשיא ברק אובמה, שהודה בספרו האוטוביוגרפי "זיכרונות מאבי" כי כילד באינדונזיה, טעם בשר-כלב.

"האם השתגעתם כך כאשר הגיבור של כל-הזמנים שלכם, ברק אובמה, חשף שהוא למעשה נהנה מאכילת בשר כלבים?", כתבה פיילין. מושלת אלסקה לשעבר גם צירפה לתגובתה תמונה מעמוד הפייסבוק של המנחה והבדרנית אלן דג'נרס, שפרסמה בחודש יולי האחרון תמונה של ילדה עומדת על כלב בתנוחה דומה, ושאלה מדוע PETA לא גינו גם אותה. "זו צביעות", פסקה.

במדד הפייסבוק, נראה שפיילין זכתה בקרב הנוכחי: תגובתה האחרונה זכתה, נכון לשעות הבוקר (א'), ל-יותר מ-100 אלף לייקים ויותר מ-13 אלף שיתופים.

נשיאת PETA, אינגריד ניוקירק, מסרה בתגובה: "אנחנו פשוט מאמינים שאנשים אינם צריכים לדרוך על כלבים. תגובת הפייסבוק של פיילין מוכיחה שהיא מכירה את PETA באותה מידה שהיא יודעת גאוגרפיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully