וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח ימ"מ עצר חשוד בדקירת שני שוטרי מג"ב בירושלים

הכוח עצר באזור רמאללה צעיר החשוד שפצע בשבוע שעבר באורח קל שני לוחמים בשער האריות בעיר ואז נמלט מהמקום. בעת מעצרו התפתחו עימותים, אך לא היו נפגעים. על פי דיווחים פלסטיניים, הצעיר הוא תושב מזרח ירושלים

כוחות צה"ל עורכים סגר על חברון לאחר חטיפת הנערים, יוני 2014. יותם רונן
החשוד הועבר לחקירת שב"כ/יותם רונן

כוח ימ"מ עצר הלילה (שישי) צעיר באזור רמאללה החשוד בביצוע פיגוע הדקירה בשבוע שעבר בירושלים, שבו נפצעו שני שוטרי משמר הגבול באורח קל. על פי דיווחים פלסטיניים הצעיר הוא מוחמד אל-עג'לוני, תושב מזרח ירושלים שנמלט לשטחים אחרי שתקף את השוטרים. במקום התפתחו עימותים בין הכוח לבין כמה אנשים נוספים שהיו יחד עם אל-עג'לוני, אך לא היו נפגעים. החשוד הועבר לחקירת שב"כ.

בשבוע שעבר, כאמור, נפצעו שני השוטרים, בני 19 ו-35, באורח קל בסמוך לשער האריות בעיר. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לשניים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים שערי צדק בעיר, כשאחד מהם פצוע בצווארו והשני בידו. הדוקר נמלט מהמקום, וכאמור, רק כעבור שבוע נלכד.

מחקירת המקרה עולה כי במהלך פיזור מתפללים מוסלמים בסיום תפילת הבוקר בהר הבית, החשוד שהיה חמוש בסכין דקר את אחד הלוחמים בצווארו, סמוך לנקודת המשטרה בשער האריות. הלוחם ועמיתו נאבקו בדוקר, ובמהלך המאבק נפגע הלוחם השני בידו. מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה אדרי, שהגיע לזירה אמר כי "מדובר באירוע חמור של פגיעה בשוטרים, משטרת ירושלים תפעל ותניח ידה על המחבל".

עוד בוואלה! חדשות
רגב לוואלה! חדשות: "רוצה להיות שרת השיכון בממשלה הבאה"
רמז לבאות? דרעי לתומכיו: "נמשיך כולנו יחד, אני אתכם"
בכיר בלשכת עורכי הדין נחקר באזהרה: "רודפים אותי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully