וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע דקירה בבירה: שני שוטרים נפצעו קל; הדוקר נמלט

26.12.2014 / 6:50

שני שוטרי מג"ב, בני 19 ו-35, נדקרו בסמוך לשער האריות בירושלים ופונו לטיפול רפואי בבית החולים שערי צדק. כוחות משטרה סורקים את האזור על מנת למצוא את החשוד בדקירה

אמבולנס. שרון בוקוב
"כשהגענו למקום, ראינו שני פצועים בהכרה מלאה"/שרון בוקוב

שני שוטרי מג"ב, בני 19 ו-35, נפצעו הבוקר (שישי) באורח קל באירוע דקירה בסמוך לשער האריות בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לשניים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים שערי צדק בעיר, כשאחד מהם פצוע בצווארו והשני בידו. הדוקר נמלט מהמקום וכוחות משטרה עורכים בשעה זו סריקות על מנת לאתר אותו. טרם התבררו נסיבות האירוע, אך מסתמן כי מדובר בפיגוע דקירה.

מחקירת המקרה עולה כי במהלך פיזור מתפללים מוסלמים בסיום תפילת הבוקר בהר הבית, ערבי חמוש בסכין דקר לוחם מג"ב בצווארו, סמוך לנקודת המשטרה בשער האריות. הלוחם ועמיתו נאבקו בדוקר, ובמהלך המאבק נפגע הלוחם השני בידו. הדוקר נמלט מהמקום. מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ'יקו) אדרי שהגיע לזירה אמר כי "מדובר באירוע חמור של פגיעה בשוטרים, משטרת ירושלים תפעל ותניח ידה על המחבל".

החובש חיים חיימסון והפרמדיק חנן מאיר שהגיעו למקום וטיפלו בפצועים, סיפרו כי הפצעוים היו בהכרה מלאה כשהגיעו לזירה. "כשהגענו למקום, ראינו שני פצועים בהכרה מלאה, מתהלכים. אחד מהם בן 19 עם פגיעת ראש, והשני פצוע ביד. הענקנו להם טיפול רפואי בשטח שכלל עצירת דימום וחבישה, ופינינו אותם לבית החולים".

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
"הבקבוק חדר לרכב, איילה התגלגלה על האדמה וכיבתה עצמה"
הירי בגבול עזה: הצלף עקב אחרי הכוח במשך שעות
פצועה קשה מדקירות במג'דל שמס; בעלה עוכב לחקירה

איילה נפצעה קשה מבקבוק התבערה: מנסים להציל את חייה". צילום מסך
כיבוי המכונית הבוערת שבה שהו איילה ואביה, אמש/צילום מסך

אמש נפגעו גבר בן 45 ובתו בת ה-11 מפגיעת בקבוק תבערה, שהושלך על ידי פלסטינים לעבר המכונית שבה נסעו בסמוך להתנחלות מעלה שומרון. מצבה של הילדה, איילה שפירא, מוגדר קשה. היא סובלת מכוויות בדרגה ג' ב-50% מגופה, בעיקר בפניה ובפלג גופה העליון. מצבו של האב, אבנר, מוגדר קל, והוא סובל מכוויות בגפיים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לשניים טיפול רפואי ראשוני ופינו אותם לבית החולים שיבא שבתל השומר. כוחות צה"ל הציבו חסמים בכניסה לכפר הסמוך, לאחר שעלתה הערכה כי משליכי בקבוק התבערה נמלטו אליו.

פרופ' אייל וינקלר, מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית בבית החולים שיבא אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי הילדה סובלת "מפגיעות מאוד עמוקות בצוואר ובזרוע. יש חשש לחייה. צוותים של מנתחים פלסטיים יהיו אמונים על המשך הטיפול שלה. ישנו חשש לפגיעה ריאתית בשל שאיפת עשן וחסימה של דרכי הנשימה".


לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully