וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בארה"ב: פעוט בן שנתיים ירה למוות באמו

31.12.2014 / 11:47

הפעוט יצא עם אמו לקניות בסניף "וול-מארט" באיידהו. הוא ישב בעגלה והושיט את ידו אל הארנק, שם מצא את האקדח. בכיר מקומי: "הרבה אנשים כאן מסתובבים עם כלי נשק טעונים"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש, קריינות: אביב אברמוביץ'

אישה מאיידהו נהרגה אחרי שבנה הפעוט לחץ בטעות על הדק האקדח שמצא בארנקה. האישה, ורוניקה ראטלדג' בת ה-29, נורתה למוות בסניף של "וול-מארט" בהיידן, עיירה של 9,000 תושבים בצפון איידהו.

האם הגיעה לחנות המרכול עם בנה בן השנתיים ועם כמה בני משפחה נוספים, כולם ילדים. היא החזיקה את האקדח ברישיון. הירי התרחש בחלק האחורי של החנות, שבו נמכרים מוצרי אלקטרוניקה. הפעוט ישב בעגלת הקניות והושיט את ידו אל הארנק. הוא ירה כדור אחד לעבר אמו מטווח קצר, והיא מתה במקום.

חדשות נוספות מהעולם:
מפה באטלס לתלמידים - בלי ישראל: "כך הלקוחות רוצים"
האקר גרמני שיכפל את טביעת האצבע של שרת ההגנה
ב-2014, פתאום נהיה מעניין באירופה // פרשנות

לדברי המשטרה, מצלמות האבטחה המותקנות בחנות מראות בבירור כי מדובר בתאונה. דובר משרד השריף המקומי, סטו מילר, אמר כי "הילד כנראה עדיין לא מבין מה קרה".

מילר אמר כי "באזור הזה, הרבה אנשים מסתובבים עם כלי נשק טעונים". סטיבן צ'אטווין, מנכ"ל העירייה, הוסיף כי "כלי נשק הם חלק מהתרבות המקומית". לדבריו, העירייה שינתה את חוקי הנשק רק בשבוע שעבר, וכעת בעלי רישיון נשק רשאים לירות כדי להגן על גופם או על רכושם.

חמה של הקורבן, טרי, אמר כי האם הייתה "אישה יפהפייה ואם צעירה ואוהבת". הוא אמר שהיא הייתה אחראית מאוד ו"נקטפה טרם זמנה".

בחדש אפריל, פעוט בן שנתיים ירה בטעות באחותו בת ה-11 בפילדלפיה, בזמן ששיחקו באקדח בחדרם. בן זוגה של אמם ככל הנראה הביא את האקדח הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully