וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שוטרים ובהם קצין נעצרו בחשד ששפכו מים רותחים על עצור

31.12.2014 / 9:00

מח"ש פתחה בחקירה בעקבות תלונה שהגיש העצור על התעללות קשה מצד שוטרים שחקרו אותו לפני כשלוש שנים. הארבעה, ובהם קצין בדרגת רב-פקד יובאו הבוקר להארכת מעצרם

משטרה, דצמבר 2011. עומר מירון
הקצין היה סבור שהעצור מספק לו תשובות שקריות/עומר מירון

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) עצרה אמש (שלישי) ארבעה שוטרים מאזור הדרום, ובהם קצין בדרגת רב-פקד, בחשד שהתעללו בעצור לפני כשלוש שנים. על פי החשד, במהלך חקירתו של העצור, שפך הקצין, בסיוע השוטרים האחרים, מים רותחים על החשוד וגרם לו כוויות קשות.

מחקירת מח"ש עולה כי בחקירה העצור סבר הקצין שהוא מספק לו תשובות שקריות. בניסיון לגרם לו לומר את האמת, הוא מילא כוס במים רותחים והתחיל לשפוך אותם על העצור כמה פעמים במהלך חקירתו. לפי החשד הוא שפך עליו לפחות ארבע כוסות מלאות במים רותחים, וגרם כוויות בכל חלקי גופו. במח"ש מגדירים את המעשה "התעללות קשה".

המקרה הקשה אירע לפני כשלוש שנים, אולם נודע למח"ש רק לאחרונה כשהעצור הגיש תלונה בנושא. בעקבות זאת, פתח צוות חשיפה במחלקה בחקירה, ובמסגרתה נאספו ראיות התומכות בגרסתו של המתלונן. ארבעת החשודים יובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
חשד לרצח באילת: גופת אשה נמצאה עם סימני אלימות
דרור אלפרון חשוד שאיים על אח של איש תקשורת בכיר
במשטרה סבורים: יש די ראיות להאשמת ח"כ קירשנבאום

אזיקים. אורי לנץ
הראיות תומכות בגרסת המתלונן/אורי לנץ

לפני כחודש פתחה מח"ש בחקירה נגד שוטרים מתחנת משטרת בית שמש בחשד שאלה הכו נער בן 17 ללא כל סיבה וללא התנגדות מצדו. בתיעוד המקרה במצלמת אבטחה, שהגיע לידי וואלה! חדשות, נראה הנער כשהוא יושב באופן נינוח בחצר בית. לפתע אחד השוטרים מגיע כשהוא לבוש מדים לחצר ומתחיל מיד להכות אותו נמרצות ללא כל סיבה נראית לעין ומבלי שהנער מגלה התנגדות. כעבור רגעים אחדים נראה שוטר נוסף מגיע לחצר ומצטרף גם הוא להכאת הנער.

לאחר מכן נראים השוטרים עוצרים את הנער בברוטאליות וגוררים אותו מהמקום. השוטרים הגיעו לשכונה בעקבות תלונה מצד השכנים על רעש ממסיבת קריוקי. הנער, ששהה בבית שאליו נקראו השוטרים, ככל הנראה נמלט עם הגעתם לבית סמוך של חברו, והם רצו אחריו. לאחר מעצרו, נחקר הנער בתחנת המשטרה ושוחרר זמן קצר לאחר מכן למעצר בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully