וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור אלפרון חשוד שאיים על אח של איש תקשורת בכיר

30.12.2014 / 21:50

לוואלה! חדשות נודע שהעבריין בן ה-27 נעצר יחד עם אחיו עומר לאחר שאיים לכאורה על אישה שבעלה חייב לו כסף. מהחקירה עלה כי ישנם לפחות עוד שני אנשים שקיבלו איומים דומים. מחר יוגש נגדו כתב אישום

10 חודשי מאסר בפועל נגזרו על דרור אלפרון. נעם כהן
אתמול הוגשה נגדו הצהרת תובע. דרור אלפרון/נעם כהן

העבריין דרור אלפרון חשוד כי סחט באיומים שלושה אנשי עסקים, שאחד מהם הוא אחיו של איש תקשורת בכיר מאוד – כך נודע אמש (שלישי) לוואלה! חדשות. בכוונת פרקליטות מחוז תל אביב להגיש נגדו מחר כתב אישום בעבירות של איומים וסחיטה לאחר שאתמול הוגשה הצהרת תובע.

אלפרון בן ה-27 נעצר בשבוע שעבר יחד עם אחיו עומר על ידי בלשי ימ"ר (היחידה המרכזית) תל אביב בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד. מעצרם התאפשר לאחר חקירה סמויה שבה עלה חשד כי דרור מנהל "עסק" של מתן הלוואות בשוק אפור וגבייה. "חלק מפעילות הגבייה היא של חובות לגורמים אחרים כשאת הגבייה הם מבצעים בשיטה הקלאסית של המשפחה כפי שנחשפנו אליה בעבר", אמר גורם בכיר במשטרת תל אביב.

עוד בוואלה! חדשות:
דרעי התפטר: "קשה לי"; חברי ש"ס מאיימים להצטרף אליו
ליברמן נגד נתניהו: "הליכוד פינה את גוש קטיף - לא אנחנו"
הפר מעצר הבית: נבלני נעצר בהפגנת האופוזיציה במוסקבה

"תמסרי לבעלך שדרור אלפרון מחפש אותו"

החקירה בעניינים של האחים, בניו של יעקב אלפרון שעמד בראש אחת ממשפחות הפשע המוכרות בישראל וחוסל לפני חמש שנים, החלה לאחר שהם הגיעו לבית של אחד החייבים לכאורה. כשרעייתו של החייב פתחה את דלת הבית, הם ביקשו לדבר עם החייב. על פי החשד, משהבינו שהוא אינו בבית, איים דרור על האישה באומרו בטון תקיף: "תמסרי לבעלך שדרור אלפרון היה כאן והוא מחפש אותו".

במהלך החקירה אותרו עוד כמה אנשים שעל פי הערכת החוקרים קיבלו איומים מצד אלפרון. אחד האנשים הוא כאמור אחיו של איש תקשורת מוכר. על פי חשד החוקרים, האח נטל הלוואה בהיקף של עשרות אלפי שקלים אולם בשל הרבית הגבוהה הוא התקשה לעמוד בהחזרים ואז החלה מסכת איומים.

ניידת משטרה. מגד גוזני
במשטרה סבורים שיש מספיק ראיות להגשת כתב אישום/מגד גוזני

חוקרי הימ"ר סבורים כי יש מספיק ראיות להגשת כתב אישום נגד. ואולם, לגבי אחיו הצעיר עומר, סבורים בפרקליטות כי יהיה קושי להגיש כתב אישום שכן הוא לא שיחק תפקיד דומיננטי באיום על אשת החייב לכאורה.

סנגורו של דרור אלפרון, עורך הדין משה יוחאי, אמר כי מרשו מכחיש את החשדות המיוחסים לו. "מדובר ברדיפה של המשטרה כלפי דרור אלפרון ואפילו כשהגיע בעלה של המתלוננת סירבו בימ"ר לקבל את עדותו ומנעו ממנו להיכנס פיזית לבית המשפט כדי להעיד", הוסיף עו"ד יוחאי.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully