וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הרג בקנדה: גבר רצח 8 אנשים, בהם ילדים, והתאבד

אדם שטרם זוהה ירה למוות באישה בעיר אדמונטון שבמחוז אלברטה, המשיך לזירה נוספת ובה רצח שבעה נוספים. לאחר מכן התאבד. הרקע לאירוע - ככל הנראה אלימות במשפחה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

גבר בקנדה רצח הלילה (רביעי) על פי החשד שמונה בני אדם, ובהם שני ילדים – והתאבד. על פי הדיווחים ברשות השידור הקנדית, גופותיהם של התשעה התגלו בשלושה מקומות שונים בעיר אדמונטון שבמערב המדינה. מהמשטרה המקומית נמסר כי זהו מעשה הרצח ההמוני החמור ביותר שהתרחש בעיר, בירת מחוז אלברטה.

מסע הרצח החל אתמול בדירה בדרום העיר. לפי הערכות המשטרה, הגבר, שלדברי קרוביו היה בעל נטיות אובדניות, ירה למוות באישה בגיל העמידה ונמלט מהמקום. הוא הצליח להגיע לדירה בצפון-מזרח העיר, ושם רצח שבעה אנשים נוספים: שלוש נשים, ילד וילדה ושני גברים. את גופותיהם גילו שוטרים מקומיים כמה שעות לאחר מציאת הגופה הראשונה, לאחר שפרצו את דלת הדירה. גופת החשוד נמצאה כעבור זמן מה במסעדה בפורט ססקצ'ואן, פרבר של העיר, לאחר שהתאבד. הקורבנות טרם זוהו.

עוד ידיעות מהעולם:
אסון המעבורת רחוק מסיום: גורלם של עשרות טרם התברר
מחקר חדש חושף: כך הועבר נגיף האבולה לחולה הראשון
הפר מעצר הבית: נבלני נעצר בהפגנת האופוזיציה במוסקבה

אחת הזירות במסע רצח, שבו אדם ירה למוות בשמונה אנשים והתאבד באדמונטון שבקנדה, דצמבר 2014. רויטרס
אחת מזירות הרצח באדמונטון, קנדה/רויטרס

המשטרה המקומית לא פירטה בנוגע לקשר בין הנרצחים, אך מסרה כי ההערכה היא שהרקע למעשים הוא אלימות בתוך המשפחה. "זהו יום טראגי לאדמונטון. יש קשר בין מקרי הרצח, זהו מקרה מסובך הכולל כמה זירות. המתאבד טרם זוהה ולכן אנחנו לא יכולים לומר בוודאות מה הקשר בין המקרים", אמר דובר המשטרה, סקוט פטרסון. עם זאת, במשטרה מעריכים כי זיהו את גופת החשוד ברצח בהתבסס על תיאור כלי רכבו, שתאם את זה שנמצא בסמוך למסעדה.

מקרים מסוג זה נדירים מאוד באדמונטון, שבה מתגוררים 878 אלף תושבים. מפקד המשטרה המקומית, רוד קנט, מסר כי הרצח ההמוני החמור ביותר שהתרחש בעיר עד כה היה לפני 58 שנים, אז רצח פוליטיקאי מקומי את אשתו, את ילדו ואת שלוש בנותיו וכן עובד שהועסק בחוות המשפחה, ולאחר מכן התאבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אחת הזירות במסע רצח, שבו אדם ירה למוות בשמונה אנשים והתאבד באדמונטון שבקנדה, דצמבר 2014. רויטרס
השוטרים טרם זיהו את הרוצח או את הקורבנות/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • קנדה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully