וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תבוא מהר, תינוק נחנק": שוטרים הצילו בן 3 ממוות

31.12.2014 / 2:59

פעוט ששהה בגן ילדים סמוך לתחנת משטרה בתל אביב נחנק ואיבד את הכרתו. שני שוטרים שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והחזירו לו את הדופק והנשימה. "רק ששמעתי את הבכי שלו נשמתי לרווחה"

תחנת משטרה בדיזינגוף. שרון בוקוב, שרון בוקוב
"שמעתי צעקות מכיוון היומן". תחנת המשטרה לב בתל אביב/שרון בוקוב, שרון בוקוב

חייו של פעוט בן 3 מתל אביב ניצלו אתמול (שלישי) הודות לתושייתם של שני שוטרים. הפעוט, ששהה בגן ילדים סמוך לתחנת לב ברחוב דיזנגוף בעיר, נחנק ואיבד את הכרתו. הגננת מיהרה להזעיק את השוטרים, שהגיעו בתוך זמן קצר למקום וביצעו בו פעולות החייאה. מאוחר יותר הוא פונה לבית החולים איכילוב בעיר לקבלת טיפול רפואי.

יובל קיאלי, אחד משני השוטרים שהוזעקו לגן, שחזר את הרגעים הדרמטיים. "לקראת 12:00 בצהריים הייתי עסוק בטיפול באחד העצורים, כשפתאום שמעתי צעקות מכיוון היומן של התחנה", סיפר. "אמרו לי 'תינוק נחנק, תבוא מהר'. מאחר שאני חובש קרבי, רצתי החוצה מיד יחד עם השוטרת שרית פלד, והתקדמנו לכיוון הגן. בחוץ כבר עמדה אחת הגננות כשבידיה תינוק. הוא לא נשם והיה לו קצף מהפה. מיד בדקתי לו דופק וראיתי שגם אין לו דופק".

כתבות נוספות בוואלה! חדשות:
חשד לרצח באילת: גופת אשה נמצאה עם סימני אלימות
דרור אלפרון חשוד שאיים על אח של איש תקשורת בכיר
במשטרה סבורים: יש די ראיות להאשמת ח"כ קירשנבאום

לדבריו, הטיפול הראשוני שהעניקו לתינוק הציל את חייו. "השוטרת התחילה להנשים אותו, ואני עיסיתי את בית החזה של התינוק בעזרת שתי אצבעות. שוטרים אחרים הזעיקו את מגן דוד אדום ובינתיים הנשמנו ועיסינו במשך כמה דקות, עד להגעת צוות מד"א. ממש באותו שלב חזר לו הדופק ואחרי כמה דקות גם הנשימה. רק אחרי ששמעתי את הבכי שלו מתוך האמבולנס נשמתי לרווחה", סיפר קיאלי.

מפקד משטרת לב תל אביב, ניצב משנה יאיר חצרוני, שיבח את פעילותם של השוטרים. "הם פעלו בדיוק כפי שאנו מצפים מהם", אמר. "גן הילדים נמצא בשכנות אלינו, עם גדר משותפת. ברגע שהם שמעו על תינוק שנמצא במצוקה, הם עזבו הכול וחשו להציל את חייו".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully