וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעצוע ילדים בצורת איבר מין גברי עורר סערה

הורים רבים אשר רכשו לילדיהם ערכה לפיסול בבצק נדהמו למצוא בתוכה אביזר שנראה בדיוק כמו איבר מין. "זה הרס לנו את חג המולד!"

צעצוע ילדים בצורת איבר מין גברי. טוויטר, צילום מסך
בקרוב על המדפים בארץ. סתם, לא/צילום מסך, טוויטר

אחרי שהבאנו לכם את הלוגואים המביכים בעולם, הגיע הזמן להציג את הצעצועים המביכים - או לפחות אחד מהם, שהפך את חג המולד האחרון לבלתי נשכח בעבור כמה הורים אומללים שנאלצו לענות על שאלות מאוד מביכות.

חברה שמייצרת ערכות פיסול בבצק השיקה סט חדש, בעזרתו מכינים הילדים קישוטים לעוגות. אחד מהאביזרים בערכה שאמור לדמות מזלף, נראה בדיוק כמו איבר מין גברי. ההורים הזועמים החלו להציף את עמודי הפייסבוק והטוויטר של החברה בשאלות וטענות לגבי הצעצוע.

צעצוע ילדים בצורת איבר מין גברי. טוויטר, צילום מסך
לגיטימי/צילום מסך, טוויטר

"זה לא בסדר ולגמרי הרס לנו את חג המולד. בתי בת השלוש אוהבת לשחק בבצק, מה אני אמורה להגיד לה?" שאלה אם זועמת. למרבה הפלא, רוב התגובות היו בעד החברה. "אם הילדים הקטנים שלך מבינים שזה נראה כמו איבר מין, הבעיה נמצאת אצלכם בבית", כתב גולש אחד ואחר הוסיף "אנשים פה צריכים להרגע. לפעמים צעצוע הוא רק צעצוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

דולפין על גלגלים?

אבל יש ילדים שלא צריכים מכשיר מיוחד כדי לייצר צורות שיביכו מבוגרים. אריקה מפלורידה פרסמה השבוע סרטון בו נראית ביתה בת הארבע מציגה בפניה את היצירה שעשתה מפלסטלינה. לשאלת האם מה יצרה העונה הילדה שזה "דולפין על גלגלים", אבל לנו המבוגרים זה נראה כמו משהו אחר לגמרי...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully