וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אלה הלוגואים המביכים ביותר בעולם?

מגי סימפסון מעניקה מין אוראלי, רמיזות מיניות ופדופיליה - אספנו עבורכם כמה לוגואים ואריזות שהיו צריכים להישאר בגדר רעיון בלבד כי הביצוע, איך לומר, לא משהו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת המרכולים הבריטית "טסקו" הוציאה ליין חדש של חלב חמאה (חובצה), אבל עלתה לכותרות השבוע דווקא לאו דווקא בגלל הטעם שלו, אלא יותר בגלל הלוגו שבחרה עבורו. אין טעם לציין כמו מה הדבר נראה, שכן זה מובן מאליו. נוסיף רק שמחשבתו של מעצב האריזה נדדה למחוזות רחוקים בהם לא היו חלב או חמאה (ואם היו, ובכן, זה מוזר).

בעקבות הפרסום הרב שזכה לו הלוגו הזה, מצאנו עוד כמה לוגואים ואריזות שהיו צריכים להישאר בגדר רעיון בלבד כי הביצוע, איך לומר, לא משהו.

לוגו של APC

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אישור מחלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

APC הם ראשי התיבות של המרכז הרפואי לילדים בארלינגטון, ג'ורג'יה. האם לאדם שעיצב את הלוגו יש ילדים? אם כן, האם התמונה הזאת נראית לו לגיטימית? נקווה שהילדים שמגיעים למרכז הרפואי נכנסים לקבל טיפול בליווי מבוגר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

אולימפיאדת לונדון 2012

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הומר מתהפך בקברו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאשר הבריטים הסירו את הלוט מעל הלוגו של האולימפיאדה, אחד האירועים המשמעותיים ביותר שקרו בממלכה בשנים האחרונות, לא מעט פיות נפערו בתדהמה. הטקסים המרשימים וההישגים יוצאי הדופן נשכחו, ורק הסמל נשאר. אם תתאמצו, תוכלו לראות את מגי סימפסון מבצעת מין אוראלי. אם אין לכם כוח להפעיל את הדמיון, תוכלו לראות צלב קרס שבור. לסינים זה לא היה קורה.

מסעדת סושי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השמש זורחת לו מהתחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הביטו בתמונה. האם אתם רואים בדיקה רקטלית? האם זה מר שמח או מר דגדוג שהתיישבו בשוגג על עמוד? תופתעו לדעת שהגרפיקאים שהכינו את הלוגו לרשת סושיות מוכרת, רצו לצייר שמש שעולה מעל בית תה יפני, דבר שאפשר לראות רק כשמבינים למה הם התכוונו במקור. כנראה שזה הסימן המובהק ביותר לכך שהם עשו עבודה גרועה.

חברת לווינים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חכו שתראו מה קורה כשיש סופת ברקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה לווין על הגג שלך, או שאתה סתם שמח לראות אותי? סליחה, זה מתבקש. פרצופו של הלווין, חביב ככל שיהיה, לא יצליח להסתיר את הזקפה ממנה הוא סובל. האם זה משפר את איכויות הקליטה? לא נדע לעולם.

לשכת המסחר הממשלתית בבריטניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועוד אחד תוצרת בריטניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

14,000 ליש"ט- זה הסכום שהושקע ביצירת הלוגו של לשכת המסחר הממשלתית הבריטית ( Office of Government Commerce). אף אחד מהמעצבים הבריטים לא היה חכם מספיק כדי להפוך את הלוגו על צידו. כשעושים זאת, מקבלים גבר מאונן וזה, כנראה, מה שעושים באותו משרד הפרסום.

הכנסייה הקתולית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלח לי אבי כי חטאתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש מקרים בהם הבדיחות פשוט כותבות את עצמן, וזה אחד מהם: הלוגו שבתמונה היה שייך לכנסיה הקתולית ב-1973. עכשיו ברור למה הכנסיה צריכה להתמודד עם האשמות חוזרות ונשנות אודות פדופילעה והתעללות מינית בילדים.

חברת הביגוד A-STYLE

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה לעזאזל/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה אולי מתבקש, אבל בהתבסס על הלוגו הזה, כדאי לחברת הבגדים לשנות את שמה לדוגי סטייל. הלוגו צריך לככב בשיעורים בהם מלמדים סטודנטים מה לא כדאי לעשות. נגיד, להניח שתי נקודות על הדף בלי לחשוב על ההשלכות של זה.

לוקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את אוהבת מה?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

החברה שאוחזת בלוגו הזה נקראת Locam. לב קטן ושימוש לא זהיר באות L הם אלה שהפכו את הלוגו משם של חברה להצהרה שאומרת בפשטות "אני לב זרע".

רופאי המחשבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על יופורן שמעתם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

השלט הבא שייך למעבדת מחשבים מפוקפקת במיוחד. למה מפוקפקת? אנחנו לא מומחים גדולים, אבל כנראה שזרע הוא לא הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות למחשב. "אנחנו נגרום למחשב שלך לעבוד בשבילך", מבטיחים הטכנאים. מעניין איך הם גורמים לזה לקרות.

מרפאת שיניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפתחי פה גדול ואל תשימי לב על מה את יושבת - זה כנראה המסר שרצו להעביר מעצבי הלוגו הזה של מרפאת השיניים הזו, אחרת קשה להסביר לאן נעלם הכיסא ועל מה בדיוק מייצב הרופא את המטופל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully