וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להצדיע למאבק בשחיתות": מחר יוענק אות איכות השלטון

29.12.2014 / 22:01

התנועה לאיכות השלטון תחלק בכנס שיתקיים במככלת ספיר בשדרות את הפרס לאנשי ציבור ופעילים בולטים, בהן שופטת העליון בדימוס עדנה ארבל ויו"ר מרצ ח"כ גלאון. "להוכיח שאפשר גם אחרת". ארבל: "התנועה ראויה לכל הערכה"

עדנה ארבל אהרן ברק פברואר 2010. עומר מירון
"התנועה עשתה לילות כימים כדי לקדם ממשל איכותי". השופטת בדימוס עדנה ארבל/עומר מירון

כנס איכות השלטון והענקת אות "אביר איכות השלטון" לשנת 2014 יערך מחר (שלישי) במכללת ספיר בשדרות. הכנס מאורגן על ידי התנועה לאיכות השלטון. בין מקבלי הפרס השנה שופטת בית המשפט העליון בדימוס עדנה ארבל, יו"ר מפלגת מרצ ח"כ זהבה גלאון ופרקליט המדינה לשעבר משה לדור. "בשעה שאנו נתקלים בשחיתות, כמעט בכל פינה, חובה עלינו להצדיע לאותם אנשים איכותיים, שתרמו למאבק בשחיתות והוכיחו שאפשר גם אחרת", נמסר מהתנועה לאיכות השלטון.

"התנועה עשתה לילות כימים כדי לקדם ממשל איכותי עבור אזרחי ישראל", אמרה השופטת לשעבר ארבל לוואלה! חדשות. ארבל פרשה לגמלאות מבית המשפט העליון לפני כמה חודשים והיא תזכה באות התנועה על מאבקה ארוך השנים להגנה על שלטון החוק ועל טוהר המידות בשירות הציבורי. זאת, בין היתר, באמצעות קידום אכיפת החוק באופן שוויוני גם על אנשי ציבור, עשייה משפטית וציבורית נאמנה וההגנה שהעניקה לאוכלוסיות חלשות.

ארבל עוד הוסיפה כי "התנועה שמה לה למטרה להיאבק בנגע השחיתות הציבורית כדי לקדם ממשל איכותי, לשמור על שלטון החוק, על טוהר המידות ועל טובת הציבור. על כך תבוא עליה הברכה והיא ראויה באמת לכל ההערכה".

עוד בוואלה! חדשות
דרמה בש"ס: דרעי ביקש להתפטר, המועצה דחתה
עשרות פונו מגבעת עמל: "חולדאי זרק אותנו עם תינוקות לרחוב"
אושר: 300 מיליון שקלים תוספת לבתי החולים הממשלתיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם היא תזכה בפרס. יוזמת המחאה החברתית דפני ליף/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריה של ארבל, "כאשר מדברים של שחיתות שלטונית, כל המערכות צריכות לשלב ידיים. לחינוך יש בוודאי תפקיד חשוב, לגורמי האכיפה גם כן, הן מבחינת אכיפת החוק והמאבקים מול נגע השחיתות והן בהעמדה לדין היכן שיש ראיות נגד אדם וכמובן גם בענישה". שופטת העליון לשעבר הדגישה כי "חשוב שזה יהיה יעד מרכזי ונחוץ של מערכות האכיפה. הנושא של מלחמה בשחיתות היה תמיד בנפשי ואני בהחלט מזדהה עם מטרות התנועה. ראיתי במשך השנים שבתנועה לאיכות השלטון פעלו בכיוון הזה, כדי להילחם ולהנחיל מורשות ראויות של טוהר מידות ונורמות מוסריות, ואני בהחלט מרגישה גאווה לקבל את האות".

פרט לשופטת ארבל, לח"כ גלאון וללדור, אישים נוספים שיקבלו את אות אביר איכות השלטון הם מבקר משרד הבריאות לשעבר אריה פז, ראש המועצה המקומית חורה ד"ר מוחמד אלנבארי ועיתונאית "דה מרקר" שרון שפורר. כמו כן, יקבלו את האות גם רפי רותם, חוקר רשות המסים לשעבר אשר חשף את פרשת רשות המיסים שיזכה בפרס חושף השחיתויות, יוזמת המחאה החברתית דפני ליף, מפתח מערכת כיפת ברזל תת-אלוף (במיל') דני גולד ותושבי המועצות האזוריות חוף אשקלון, שער הנגב, אשכול והעיר שדרות, שניצבו בחזית במהלך מבצע "צוק איתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully