וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הצית דירת זוגתו וילדיהם - כי חשד שבגדה בו

29.12.2014 / 16:06

על פי כתב האישום, תושב עכו הגיע לבית שבו הוא מתגורר יחד עם זוגתו וילדיהם הקטנים, פעוט בן כמה חודשים ובן 8, והעלה אותו באש כשהם בתוכו: "בי לא בוגדים". הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים

שריפה בבניין מגורים בעכו. דוברות כבאות צפון, מערכת וואלה! NEWS
הנאשם הטריד את המתלוננת ושרף את דירתם בעת ששהו בה. הדירה שהוצתה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כבאות צפון

כתב אישום בגין ניסיון לרצח, הצתה ותקיפה הוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד תושב עכו, שחשד שזוגתו בוגדת בו. על פי כתב האישום, הוא החליט לנקום בה ולהצית את הדירה שבה הם מתגוררים עם ילדיהם – ילדם המשותף, תינוק בן כמה חודשים, וילדה של האישה בן ה-8 - בעת ששהו בה.

בכתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין מריה פיקוס בוגדאנוב מפרקליטות מחוז חיפה, נטען כי היחסים בין השניים התערערו באחרונה. הגבר, בן 44, החל לחשוד בזוגתו, ואף טען זאת בפניה בשיחת טלפון לפני שלושה שבועות. בתגובה, הודיעה לו המתלוננת כי היא מעוניינת להיפרד ממנו, ובשלב מסוים – לאחר שהנאשם התקשר אליה מספר רב של פעמים – החליטה לכבות את הטלפון שלה.

על פי כתב האישום, כמה שעות לאחר שיחת הטלפון בין השניים, בסביבות השעה ארבע לפנות בוקר, נכנס הנאשם לדירתם כשהוא נושא עמו מכל ובו חומר דליק. האישה התעוררה משנתה והבחינה בו, והוא בתגובה אמר לה: "קחי את הילדים ולכי לאימא שלך, אני אראה לך שאני לא צוחק איתך. בי לא בוגדים".

כתבות נוספות בוואלה! חדשות:
עשרות פונו מגבעת עמל: "חולדאי זרק אותנו עם תינוקות לרחוב"
שריפה בקריות: ארבעה בתי עסק ניזוקו, בן 40 נפצע קל
בן 15 ניסה לקפוץ בין גגות, נפל ונפצע קשה בחיפה

המתלוננת, נטען, סירבה לדרישתו של הנאשם. בתגובה לכך, הוא שפך את החומר הדליק בסלון הדירה, כשחלק ממנו אף נשפך על רגלה של האישה. כמה דקות לאחר מכן הוא הצית אש ושריפה פרצה בסלון, והאישה נמלטה מהדירה הבוערת עם ילדיה. הדירה נשרפה כליל ונזקים נגרמו לרכוש המשותף של הבניין. בשל העשן הרב נפגעו 11 אנשים בדרגות חומרה שונות.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. עורכת הדין סיגל עפרוני, המייצגת את הנאשם מטעם הסניגוריה הציבורית, אמרה כי "מדובר באדם נורמטיבי ללא עבר פלילי. הנאשם מכחיש כל קשר לחשדות נגדו וטוען כי לא היה מבצע שום פעולה שעלולה לפגוע או לסכן את משפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully