וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה בקריות: ארבעה בתי עסק ניזוקו, בן 40 נפצע קל

29.12.2014 / 0:43

אש פרצה במפעל לחומרי בניין באזור התעשייה צור שלום, ו-25 רכבי כיבוי אש הוזעקו למקום. 60 לוחמי האש השיגו שליטה על האש, אך היא התפשטה למבנים סמוכים. אדם אחד נכווה בראשו בעת שניסה לכבות את האש

שריפה באזור התעשייה צור שלום. דוברות מד"א, מד"א
כוחות החירום בזירת השריפה, אמש/מד"א, דוברות מד"א

שריפה פרצה אמש (ראשון) במפעל לחומרי בניין ברחוב יוסף לוי שבאזור התעשייה צור שלום בקריית ביאליק. 25 רכבי כיבוי אש הוזעקו למקום וכ-60 לוחמי אש, והם הצליחו להשיג שליטה על השריפה. עשן סמיך כיסה את האזור, וקולות נפץ נשמעו מהמבנה. בית עסק לאספקה טכנית, בית עסק למצברים ונגריה ניזוקו אף הם מהאש.

טרם התבררו נסיבות המקרה. עובדי חברת החשמל שהוזעקו למקום ניתקו את זרם החשמל, על מנת לאפשר ללוחמי האש להיכנס למבנה, ולמנוע מהאש להתפשט לעסקים נוספים, בהם נגריות. חפ"ק (חדר פיקוד קדמי) הוקם בזירה, ומפקד תחנת חיפה של כוחות כיבוי האש, טפסר אברהם תמרי, הוביל את מאמצי הכוחות במקום.

עוד בוואלה! חדשות:
חשד לחיסול כפול: שתי גופות נמצאו ברכב בוער ליד רמלה
חנוכייה גרמה לשריפה שבה נספה ילד בן 7 בבית שמש
מי מרעיל למוות חתולי רחוב בקריית ביאליק?

שריפה באזור התעשייה צור שלום. דוברות מד"א, מד"א
לוחמי האש פועלים לכיבוי השריפה/מד"א, דוברות מד"א

צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לאדם בשנות ה-40 לחייו, אשר נכווה בראשו בעת שניסה לכבות את האש. הוא פונה במצב קל לבית החולים רמב"ם בחיפה. כמו כן, צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א נמצא במקום על מנת לאבטח את פעולות הכיבוי. לפי שעה, לא דווח על נפגעים נוספים.

בשבוע שעבר, אישה כבת 60 נפצעה באורח בינוני בשריפה שפרצה בדירה בבניין מגורים ברחוב שפירא בקריית ים. לוחמי האש חילצו מהדירה את הפצועה שנפגעה משאיפת עשן וכוויות ולאחר שהשיגו שליטה על האש סרקו אחר לכודים. ניידת טיפול נמרץ של מד"א העבירו את הפצועה לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מכוויות בדרגה ב' בכ-20% מגופה.

(עדכון ראשון: 21:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully