וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מרעיל למוות חתולי רחוב בקריית ביאליק?

26.12.2014 / 14:24

את הפגרים גילו נשים הנוהגות להאכיל חתולים מדי בוקר. הם יישלחו לבדיקה במכון הפתולוגי בבית דגן לקביעת סיבת המוות. ראש העיר: "הרצח מזעזע אותי, זהו מעשה חמור ובלתי נסבל"

עובד השירות הווטרינרי של עיריית קריית ביאליק אוסף את גופות החתולים המורעלים. דוברות עיריית קריית ביאליק, מערכת וואלה! NEWS
עובד השירות הווטרינרי של העירייה אוסף את גופות החתולים, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות עיריית קריית ביאליק

עשרה פגרי חתולים התגלו היום (שישי) בבוקר ברחוב ציפורי בקריית ביאליק. מהעירייה נמסר כי סיבת המוות היא ככל הנראה הרעלה. השירות הווטרינרי שהוזעק למקום אסף את הפגרים, והם יישלחו לבדיקה במכון הפתולוגי בבית דגן לאיתור סוג הרעל שהביא למותם.

דובר משטרת חוף, מסר כי קיים זוג שכנות שהיו נוהגות להאכיל כ-30 חתולים ברחוב, הגישו את התלונה. "אמש התקבלה תלונה בתחנת זבולון על חשד להרעלת חתולים", מסר. "על פי תוכן התלונה, מדובר בזוג שכנות שהיו נוהגות להאכיל כ-30 חתולים ברחוב ציפורי בקרית ביאליק, בפיקוח עירוני. אתמול, התגלו כמה פגרים של חתולים ובנוסף חתולים במצב גסיסה. ככל הנראה הורעלו. תחנת זבולון פתחה בחקירה".

"רצח חתולי הרחוב מזעזע אותי", אמר ראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי. "זהו מעשה חמור ובלתי-נסבל הנוגד את הערך של הגנה על בעלי החיים. אני משוכנע כי משטרת ישראל תשים את ידה על רוצח החתולים ותמצה עמו את הדין".

עוד באותו נושא בוואלה! חדשות:
קמפיין להצלת כלבה שאמורה להיקבר יחד עם בעליה
אלימות בחסות הטבעונות: חתול מבותר, איומים והשחתה
השוטרים חיפשו ברכב וגילו: כלבים פצועים ודורבן מת

את הפגרים מצאו בשעות הבוקר השכנות שנהגו להאכילם והתלוננו בעניין. משלא הגיעו החתולים הבוקר, התעורר חשדן והן יצאו לחפש אותם ברחובות הסמוכים. זמן קצר לאחר מכן, הם נמצאו ללא רוח חיים ברחוב ציפורי. להערכתן, מספר החתולים שנפגעו רב ממספר הפגרים שנמצאו עד כה.

הווטרינר העירוני ד"ר דוד דדיה ציין כי מדובר בחתולים המטופלים על ידי העירייה. לדבריו, הם עברו סירוס ועיקור על ידי השירות הווטרינרי העירוני והם מגיעים על בסיס קבוע לפינת האכלה שבה המאכילות מחלקות להם מזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully