וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"אמא המעודדת" שכבה עם בן 17 מהשכבה של בתה

אייריס גיבני, נשואה ואם לשלושה ילדים, קיימה יחסי מין עם נער שהכירה לאחר שהתנדבה בקבוצת המעודדות של בתה ושלחה לו תמונות עירום שלה. כעת היא עומדת בפני עונש מאסר

איריס גיבני. פייסבוק, צילום מסך
הכירה את הנער דרך קבוצת המעודדות של בתה. גיבני בתמונת המעצר שלה/צילום מסך, פייסבוק

אייריס גיבני בת 42 מפנסילבניה נעצרה לאחר שנתפסה מקיימת יחסי מין עם נער בן 17 ברכבה. גיבני, נשואה ואם לשלושה ילדים, הכירה את הנער באירוע ספורט כשהתנדבה יחד עם אמהות נוספות בקבוצת המעודדות של בתה. השניים נתפסו על חם במכוניתה של גיבני, שאמרה לשוטר "אף פעם לא הסתבכתי בצרות. אני לא מאמינה שעשיתי את זה, יש לי שלושה ילדים משלי. אני כל כך מצטערת".

השוטר הוא לא האדם היחיד בפניו צריכה אייריס להתנצל: בעלה, ריאן, סיפר על התקופה הקשה שהוא עובר מאז המעצר. "אני עצוב ופגוע עד עמקי נשמתי. הדבר החשוב ביותר כרגע הוא לשמור על אחדות המשפחה".

איריס גיבני. פייסבוק, צילום מסך
"פגוע עד עמקי נשמתי, רוצה לשמור על אחדות המשפחה". גיבני ובעלה/צילום מסך, פייסבוק

גיבני הכירה את הנער במשחק כדורגל בחודש שעבר, והשניים החלו להתכתב דרך הטוויטר. לפני שקבעו להיפגש, שלחה אייריס תמונות עירום שלה לנער ולא שכחה לציין בפניו כי היא עובדת בחנות ההלבשה התחתונה של ויקטוריה סיקרט. היא הואשמה בהשחתת קטין, שיתוף חומרים אסורים עם קטין והסגת גבול עם הרכב. היא שוחררה בערבות עצמית של 50,000 דולרים וצפוייה לעמוד לדין בסוף החודש. את הזמן היא יכולה להעביר עם מולי שאטק, מעודדת לשעבר בת 47 שאנסה נער בן 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully