וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעודדת חשודה שאנסה את החבר של בנה בן ה-15

מולי שאטק, מעודדת לשעבר בת 47, מואשמת באונס של קטין בן 15 שלומד עם ילדיה בבית הספר. על פי החשד, מי ששידך בין השניים הוא בנה של שאטק: ""אתה צריך לדבר עם אמא שלי, היא אובססיבית לגביך"

תמונת המעצר של המעודדת לשעבר מולי שאטוק שמואשמת באונס קטין. Delaware State Police, AP
תמונת המעצר של מולי שאטוק, שהתחילה לעודד בגיל 38 המופלג/AP, Delaware State Police

נראה שהטרנד המטריד של מורות שמקיימות יחסי מין עם תלמידים מקבל תפנית. כעת לא מדובר רק במורות ותלמידים אלא גם במעודדות מזדקנות והחברים של הילדים שלהם. זה לפחות מה שקרה בדלאוור, שם עצרה המשטרה את מולי שאטק, אישה בת 47 שזכתה לכתבות מפרגנות כשהפכה בגיל 38 למעודדת המבוגרת ביותר שהתקבלה לעודד בליגת הפוטבול הלאומית. שאטק חשודה כי אנסה נער בן 15 אותו הכירה, כנראה, ב"שידוך" שעשה עבורה בנה שלומד עם הנער באותו בית ספר.

מסמך משפטי שדלף השבוע חשף כי הקשר בין המעודדת לשעבר והנער התחיל באינסטגרם. מולי החמיאה לתמונה של הנער בחודש מאי האחרון, ארבעה חודשים לפני שהתגרשה מבעלה. מאוחר יותר קיבל הנער הודעת טקסט מבנה של שאטק. בהודעה נכתב "אתה צריך לדבר עם אמא שלי, היא אובססיבית לגביך".

עוד חשף המסמך כי השניים נפגשו לראשונה באחד החגים, כשמולי שכרה בית חוף לסוף השבוע כדי לבלות בה עם ילדיה וחבריהם. על פי החשד, היא סיפקה אלכוהול לקטינים שנכחו במקום, ואז קיימה יחסי מין עם הנער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימי הזוהר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת מואשמת המעודדת לשעבר בשני סעיפים של אונס, ארבעה סעיפים של מגע מיני אסור ושלושה סעיפים של אספקת אלכוהול לקטינים. שאטק שוחררה בערבות של 48,000 דולרים, ואם תורשע היא צפויה לקבל עונש של עד 25 שנות מאסר.

מולי הפכה לכוכבת מקומית בדלאוור לאחר שהתקבלה להיות מעודדת כשהייתה בת 38. היא האישה המבוגרת ביותר אי פעם שהתקבלה לתפקיד, ובריאיונות שהתקיימו עמה היא סיפרה כי היא רוצה להיות מודל לחיקוי לאמהות אחרות. נקווה שהן לא חשבו כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully