וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת גבר בן 30 נמצאה ברחוב באילת

27.12.2014 / 10:08

הגבר אותר הבוקר ללא רוח חיים ליד בניין ברחוב עין נטפים בעיר. כוחות משטרה רבים, בפיקוד סגן מפקד מרחב אילת, סגן-ניצב אליהו שמול, החלו באיסוף ממצאים בזירה. נבדק חשד לפלילים

גופת אדם כבן 30 התגלתה באילת, דצמבר 2014. דוברות המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
נבדק חשד לרצח. זירת האירוע, הבוקר/חטיבת דובר המשטרה, דוברות המשטרה

גבר כבן 30 נמצא הבוקר (שבת) ללא רוח חיים ליד בניין ברחוב עין נטפים באילת. כוחות משטרה רבים, בפיקוד סגן מפקד מרחב אילת, סגן-ניצב אליהו שמול, החלו באיסוף ממצאים בזירה. נבדק חשד לפלילים.

ביום שלישי בערב נמצאו שני בני אדם ללא רוח חיים סמוך למחלף נשרים בכביש 6 ליד רמלה. השניים נמצאו בכלי רכב מסוג BMW שעלה באש. על פי הערכה ראשונית, מדובר בשני גברים שנורו ולאחר מכן כלי הרכב הוצת. כבאים שהוזעקו למקום השתלטו על השריפה. אתמול הודיעו חוקרי משטרת ימ"ר מרכז כי הושלם תהליך הזיהוי של שתי הגופות שנמצאו בכלי הרכב. מדובר באחים בני 25 ו-29, תושבי עפולה. הודעה נמסרה למשפחתם והנסיבות נחקרות במשטרה.

ביום שני דקר למוות בקלה מטיקו, בן 49, את אשתו גוניה, בת 44 בדירתם ברחוב משה ארנון ראשון לציון. זמן קצר לאחר מכן התאבד בתלייה בגינה ציבורית ברחוב גולדה מאיר. הזוג הותיר אחריו חמישה ילדים בין הגילאים 3 עד 21. מחקירת האירוע עלה כי בין בני הזוג פרץ בשעות הבוקר המוקדמות ויכוח שטרם התברר מה טיבו. על פי הממצאים בזירה, הבעל אחז בסכין, דקר ושיסף את גרונה של אשתו וכל זה לעיני בתם בת ה-17 שניסתה לגונן על האם, אך ללא הצלחה. בחדר הסמוך בבית ישנה בתם הקטנה של בני הזוג, בת שלוש. במשטרה ציינו כי בני הזוג לא היו מוכרים להם ולא נרשמו בעבר תלונות על אלימות. גם השכנים מעידים על זוג שקט שהקפידו בחינוך ילדיהם.

עוד בוואלה! חדשות
חיפושים נרחבים אחרי צוללן בן 50 שנעדר מאז אתמול
עריקאת: ההצבעה על מדינה פלסטינית - ביום שני הקרוב
חשד: אם דקרה את בנה בארוחת שישי - ופצעה אותו בינוני

  • עוד באותו נושא:
  • אילת
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully