וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פרסום וואלה! חדשות: מח"ש תחקור ירי בילד פלסטיני

25.12.2014 / 12:08

מוחמד ג'מאל איברהים בן החמש נפצע בפניו, ככל הנראה מכדור גומי שירה כוח משטרה בהפרת סדר במזרח ירושלים. לאחר שהכחישה מעורבות, המשטרה הודיעה: "החומר הועבר לבדיקה של מח"ש"

מוחמד ג'מאל איברהים עובד, בן 5, שנפגע במהלך הפרות סדר בעיסאוויה שבמזרח ירושלים, 24 בדצמבר 2014. באדיבות המשפחה
נפגע כשחזר מבית הספר. איברהים בבית החולים/באדיבות המשפחה

בעקבות הפרסום בוואלה! חדשות, המשטרה תחקור את פציעתו של ילד פלסטיני במהלך ניסיונות המשטרה להשתלט על הפרת סדר בשכונת עיסאוויה שבירושלים. לטענת משפחתו של הילד, מוחמד ג'מאל איברהים בן החמש, הוא נפצע אתמול (רביעי) באורח בינוני לאחר שנפגע בפניו מכדור גומי. תחילה הכחישה המשטרה כי ירתה את הכדור ואף טענה שהמקרה לא מוכר.

עוד בוואלה! חדשות:
הרמטכ"ל הדיח את המג"ד מגבעתי החשוד בעבירות מין
צברי נאשם בעבירות מין בקטינים: "ניצל מעמדו כמנהל הקבוצה"
אלי אלאלוף מצטרף לכחלון: "נצמצם פערים חברתיים"

מוחמד ג'מאל איברהים עובד, בן 5, שנפגע במהלך הפרות סדר בעיסאוויה שבמזרח ירושלים, 24 בדצמבר 2014. באדיבות המשפחה
"הוא לא זרק אבנים". איברהים/באדיבות המשפחה

הבוקר מסרה המשטרה כי המחלקה לחקירות שוטרים תפתח בחקירת המקרה. "בעקבות הדיווח אודות הגעת ילד פצוע מעיסאוויה לבית החולים הדסה עין כרם, בוצעה בדיקה נוספת ומקיפה ממנה עולה כי מספר רעולי פנים ידו אתמול אבנים, בקבוקי תבערה וירו זיקוקים לעבר כוח מג"ב שפעל בצוקי עיסאוויה", נמסר מהמשטרה. "למניעת פגיעה באזרחים הנוסעים על הציר לכיוון מעלה אדומים הכוח פיזר את המתפרעים תוך שימוש באמצעים. לא ידוע אם הילד נפגע באירוע זה. כלל החומר הועבר לבדיקה של מח"ש כמקובל".

לדברי המשפחה, איברהים נפצע אתמול בצהריים מכדור גומי שפגע בפניו, לאחר שירד מההסעה לביתו מבית הספר. "הוא הספיק ללכת אולי 20 מטרים מהרגע שירד מההסעה, ואז השוטרים כיוונו את הרובה ישר לעין שלו וירו בו", סיפר אביו ג'מאל. "הוא לא היה בקרב, הוא לא זרק אבנים או היה עם בקבוק תבערה". עדים שהיו במקום סיפרו גם הם כי כוח משטרה הוא שירה את הכדור שפגע בו. הכדור גרם לשבר בגולגולתו ובלסתו. איברהים הועבר לקבלת טיפול בהדסה עין כרם, שם נאבקים הרופאים להציל את עינו שנפגעה.

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully