וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל דלל הודה כי התכתב עם קטינות כדי לבצע מעשים מגונים

24.12.2014 / 23:50

דלל, מנכ"ל החברה המייצרת תעודות זהות ביומטריות, הודה במעשים במסגרת הסדר טיעון. הוא נחשף בפעילות של המשטרה שבמהלכה התחזו לילדה בת 11 והתכתבו עמו. "פעל מתוך כוונה לבצע בילדה מעשים לצורך גירוי מיני"

הארכת מעצר ליגאל דלאל המנכ"ל החשוד בפדופיליה, דצבר 2014. דרור עינב
"קבע פגישה עם הילדה בקניון והבטיח לקנות לה מוצרים רבים". דלל בהארכת מעצרו/דרור עינב

כתב אישום מתוקן הוגש היום (רביעי) לבית משפט השלום בחיפה נגד יגאל דלל, מנכ"ל החברה המייצרת עבור משרד הפנים את תעודות הזהות הביומטריות. זאת, בעקבות הסדר טיעון שנחתם בינו לבין פרקליטות המדינה, שבמסגרתו הוא הודה בעבירות של ניסיון לביצוע מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 וניסיון לשידול לביצוע מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14. עם זאת, עדיין אין הסכמה בנוגע לעונש שהוא צפוי לקבל.

דלל, תושב זכרון יעקב בן 58, נחשף במהלך פעילות יזומה של המשטרה לאיתור עברייני מין ברשת האינטרנט. הוא מואשם כי התכתב עם חוקרי המשטרה, שהציגו עצמם כילדה בת 11 בשם "נועה".

עוד בוואלה! חדשות:
חשד לרצח: שתי גופות נמצאו בתוך רכב שעלה באש ליד רמלה
פרשת השחיתות הגדולה: הוארך מעצרו של סטס מיסז'ניקוב
ההסלמה שעלולה לדרדר את ישראל וחמאס לעימות צבאי

לפי כתב האישום, דלל, שהציג את עצמו בשם "רון", קבע פגישה עם "נועה" בקניון הזהב בראשון לציון תוך שהוא מבטיח לקנות לה מוצרים רבים וביניהם נעליים חדשות. "כל זאת עשה מתוך כוונה לבצע בה מעשים לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיני", נכתב בכתב האישום.

"פעל כצייד ברשת האינטרנט"

לפני הפגישה, כך נכתב בכתב האישום, שאל דלל את "נועה" אם היא כבר לובשת חזייה ואמר כי הוא רוצה לגעת בחזה. כשהביעה התלבטות האם תאפשר לו לעשות כן ענה: "אם זה 'אולי' אז אין טעם שאני אבוא". במקרה אחר, הציע דלל לצעירה בת 22, איתה היה בקשר, שתאתר מישהי "כמה שיותר קטינה", כדבריו, אשר תקיים עימם יחסי מין או תצפה בהם בזמן שהם מקיימים יחסי מין.

בתחילת החודש עצרו את דלל חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) מרכז, בפיקודו של ניצב-משנה מוטי אדרעי. מעצרו של דלל, אשר מחזיק באחד הסודות הכמוסים ביותר של אזרחי ישראל ויש ולו גישה למרבית הפרטים האישיים של כלל הציבור בארץ, התאפשר בתום חקירה סמויה שניהלו חוקרי מחלק נוער חשיפה בימ"ר במשך כמה חודשים. החוקרים הצליחו להתחקות אחר התכתבויות של החשוד עם ילדים. כמו כן, הוא נחשד בשיבוש חקירה ובהעלמת ראיות.

קצין בכיר במשטרת מחוז מרכז אמר לוואלה! חדשות כי דלל "פעל כצייד ברשת האינטרנט: איתר את הילדות הקטנות ואז ניהל איתן שיחות בעלות אופי מיני במטרה לקבוע איתן פגישות ולבצע בהן אקט מיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully