וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית רחובות נחקר באזהרה בחשד לעבירות מרמה

24.12.2014 / 0:11

ראש העיר רחמים מלול חשוד שידע על ניגוד העניינים בהעסקתו של היועץ המשפטי עו"ד רועי בר - שנחשד בקבלת שוחד בפרשת "גינדי". לפי החשד, מלול פעל לקבלת מידע בנוגע לחקירה מגורמים שנחקרו

רחמים מלול ראש העיר רחובות. מתוך עמוד הפייסבוק רחמים מלול, אתר רשמי
מלול/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק רחמים מלול

ראש עיריית רחובות רחמים מלול נחקר אתמול (שלישי) באזהרה במשרדי יחידת להב 433 בחשד לעבירות של שיבוש מהלכי חקירה, מרמה והפרת אמונים. זאת, במסגרת תיק חקירה שמנהלת היחידה נגד עורך הדין רועי בר, ששימש כיועץ המשפטי החיצוני של ועדות הבנייה והתכנון בעיריות של רחובות ושל ראשון לציון. הוא חשוד בעבירות מרמה ובקבלת טובות הנאה בתמורה לקידום היתרי בנייה חריגים לבעלי חברת "גינדי השקעות".

על פי החשד, ראש העיר מלול ידע לכאורה על קיומו של ניגוד עניינים באשר להעסקת היועץ המשפטי, ולכן פעל לקבלת מידע בנוגע לחקירה מגורמים שנחקרו. מלול, שהיה מזוהה בעבר עם תנועת ש"ס, נבחר ב-2013 לכהונה שנייה בתפקיד. הוא מכהן בראשות העיר זה חמש שנים. הוא, אגב, החליף ב-2009 את ראש העיר הקודם, שוקי פורר, שהורשע בעבירת הפרת אמונים.

בחודש פברואר השנה נעצרו בפרשה (שבה נקשרו לוי וראש העיר המכהן), מנור גינדי ואורי לוי, מנכ"לים משותפים ומבעלי השליטה בחברת "גינדי השקעות". הם החשודים במתן השוחד לכאורה לבר. כמו כן, נעצרו הקבלנים רון ומישאל יצחקי ועמרם פרץ. הפרויקטים לגביהם עלו החשדות: "בוני התיכון" ו-"WHITE" בראשון לציון ו"חצרות המושבה" ברחובות.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
גורמים בסביבת נתניהו: "צריך להפיק גז, אך לאפשר גם תחרות"
סקר: נתניהו והרצוג צמודים בראש, כחלון וליברמן יורדים
בפעם השנייה תוך יומיים: האינטרנט בקוריאה הצפונית קרס

(עדכון ראשון: 21:22)

עו"ד רועי בר היועץ המשפטי של עיריית ראשון לציון החשוד במעורבות בפרשת שוחד בעיריית ראשון לציון. ינואר 2014. דרור עינב
בר בדרך לדיון בבית המשפט בעניינו/דרור עינב

עורכת הדין רחל תורן, המייצגת את ראש העיר מלול, מסרה: "במסגרת חקירה המתנהלת נגד עו"ד רועי בר בחשד לשורת עבירות, וככל הנראה על רקע הניסיון של בר להסיט את תשומת הלב הציבורית ממנו והלאה, שורבב ראש העיר לעניין. ראש העיר שיתף פעולה עם המשטרה והבהיר כי לא ידע על מעלליו של בר או על ניגוד עניינים כלשהו שבו היה נתון ומשנודע לו הדבר פוטר בר לאלתר. כולי תקווה כי בכך תם הבירור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully