וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין התקדמות בחקירת האל"מ החשוד בעבירות מין בנערים"

23.12.2014 / 12:50

הקצין הבכיר המשרת ביחידה סודית, נעצר יחד עם שלושה חשודים נוספים, בהם עופר צברי, ביום שלישי האחרון לאחר שאותרו התכתבויות בעלות אופי מיני ביניהם לבין עשרות נערים ברשת. נציג המשטרה: "מדובר בחקירה מורכבת"

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

שופט בית משפט השלום בתל אביב, ירון גת, החליט היום (שלישי) לשחרר למעצר בית למשך שבוע ימים את הקצין בדרגת אלוף משנה המשרת ביחידה סודית ואדם נוסף, החשודים בביצוע מעשים מגונים בקטינים. זאת, לטענת השופט, לאחר ש"בחן את התקדמות החקירה בשלב זה ונוכח לדעת כי לא חלה התקדמות משמעותית בחקירה מאז הדיון האחרון".

בתחילת השבוע איתרה המשטרה התכתבויות בעלות אופי מיני של הקצין, של מנהל הפועל פתח תקווה בכדורגל לשעבר עופר צברי ושל שני חשודים נוספים עם עשרות נערים בני 14 ו-15 בווטסאפ ובצ'אטים באינטרנט. הארבעה נעצרו ביום שלישי האחרון ובמשטרה חושדים כי שלושה מהם – הקצין ושני החשודים הנוספים שאינם צברי - ניהלו שיחות עם הנערים, למרות שידעו לכאורה שהם מתחת לגיל ההסכמה, קרי מתחת לגיל 16. הם חשודים בביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים. נציג המשטרה, רב-סמל מתקדם עמוס מאיר, אמר במהלך הדיון היום כי "מעצר הבית הוא לצורך המשך החקירה. מדובר בהיקף רב של חומרים ובחקירה מורכבת".

עוד בוואלה! חדשות:
בלי התראה מוקדמת: שביתה כללית בחברת החשמל
סטודנטים בחיפה: "מכשילים בכוונה, זו מגרפת כסף"
אחרי אלעזר שטרן: גם ח"כ דוד צור פורש מהתנועה

אל"מ החשוד בהשתייכות לרשת פדופיליה. יותם רונן
הקצין החשוד בפדופיליה בדיון בהארכת מעצרו, בשבוע שעבר/יותם רונן

במשטרה מנסים לאתר כעת את אותם ילדים שעמם, לכאורה, התכתבו החשודים. אלו טרם נחקרו ואף לא ברור אם החשודים ידעו שהנערים הם מתחת לגיל ההסכמה (16) ואם היה שידול בכסף לקיום יחסי מין עמם. סנגורו של הקצין, עורך הדין מיקי חובה, ביקש במהלך הדיון לשחרר את הקצין הבכיר ללא כל ערבות בטענה כי בעצם הוא לא ביצע כל עבירה, וכי מגע מיני לא מלא בהסכמה מתחת לגיל 16 ומעל לגיל 14 מותרים על פי החוק.

עוד באותו נושא

"סדום ועמורה": נחשפו עשרות שיחות של החשודים בפדופיליה

לכתבה המלאה

"מיום ליום עולה חשד נגד החשוד בביצוע העבירות המיוחסות לו".

בנוגע לקצין בלבד, איתרו השוטרים לפחות 15 נערים מתחת לגיל 16 שעמם הוא היה בקשר בצ'אטים ברשת. בחקירתו טען הקצין כי הנערים שיקרו לו ואמרו שהם בני 17. בהחלטתו מוקדם יותר השבוע להאריך את מעצרו של הקצין, כתב השופט ירון גת: "מיום ליום עולה חשד סביר נגד החשוד בביצוע העבירות המיוחסות לו".

ראש צוות החקירה בפרשה, רב-פקד רונן שמרי, הגדיר במהלך הדיון בבית המשפט את התנהלות המעורבים בפרשה כ"סדום ועמורה". את הביקורת החריפה ביותר השמיע שמרי על הקצין. "יש לנו בחור שהוא קצין בכיר בצבא, אשר ניהל קשרים מיניים עם ילדים בני 15. כאן אין מחלוקת", אמר שמרי. "הצלחנו לאתר את השיחות במחשב ובטלפון הסלולרי שלו. הילדים אומרים לו שהם לומדים בבית ספר, והוא אף שואל את אחד מהם איפה הוא לומד גם אחרי שהוא אומר לו שהוא בן 15. הוא מנהל איתו שיחה אינטימית לאחר מכן".

"היית מצפה מקצין בכיר בצבא שיידע לשים את הגבול ברגע שהקטין אומר לו שהוא בן 15. הוא היה צריך להפסיק את ההתכתבות", הוסיף רב-פקד שמרי.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully