וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטפלת האם ניהלה רומן עם האב - ותובעת חלק מהירושה

22.12.2014 / 22:24

כשפנו בני משפחה באשדוד לבית המשפט בבקשה לחלק את רכושו של אביהם המנוח ביניהם, הם נדהמו לגלות שהעובדת הזרה, שטיפלה באמם במשך כ-15 שנה, דורשת נתח מהירושה. הטענה: היא הידועה בציבור שלו

כסא גלגלים. ShutterStock
"אם היה רוצה להוריש לה, היה כותב זאת בצוואה"/ShutterStock

עובדת זרה שהגיעה לבית משפחה באשדוד לפני כ-15 שנה כדי לטפל באם החולה, ניהלה רומן ארוך-שנים עם אבי המשפחה. כעת, לאחר מותו של האב, תובעת העובדת חלק מהירושה ומעמד של ידועה בציבור באמצעות הוצאת צו התנגדות למתן ירושה. בני משפחתו של האב, שנדהמו לגלות את דרישות המטפלת, פנו לבית המשפט לענייני משפחה באשדוד בניסיון להציל את דמי הירושה.

הסיפור החל לאחר שילדיו של האב פנו לבית המשפט בבקשה לחלק את רכושו ביניהם. לתדהמתם, התברר להם כי המטפלת הגישה התנגדות למתן צו ירושה וטענה כי יש לה חלק לא מבוטל מהירושה. זאת, מכיוון שלטענתה היא ידועתו בציבור של האב.

עוד בוואלה! חדשות:
השב"כ הורה להרצוג לנסוע בכלי רכב משוריין
סיבוב פרסה? פטרונו של ישי מקדם פגישה עם דרעי
כך "תרם" אמיר קטאר 2.5 מיליון אירו לארגון נכי צה"ל

עו"ד ירדנה בן שלום, שמייצגת את בני המשפחה, טענה בפני בית המשפט, בתגובה להתנגדות שהגישה המטפלת, כי האב אמר לילדים טרם מותו כי הוא לא ערך צוואה כלשהי, ובכלל דאג כבר לכל צרכי המטפלת. בשל כך, לתפיסתה, אין סיבה שהיא תקבל נתח מהירושה. "המנוח לא ערך הסכם ממון עם המטפלת בעודו בחיים ולא ערך צוואה, לא פתח חשבון משותף, לא רכש נכסים ובשיחות שקיים עם ילדיו אמר להם: 'למטפלת דאגתי כבר'", טענה. "יודגש, דווקא בגלל היריבות שנוצרה בין ילדי המנוח לבין המשיבה, שהמנוח היה ער לכך. אם רצה להוריש לה דבר, היה עושה זאת בין בהסכם ובין בצוואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully