וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייל גנב דלק בשווי 400 אלף שקל עם דלקנים צבאיים"

21.12.2014 / 18:21

החייל, שגנב 15 אלף ליטרים דלק מתחנות שונות ברחבי הארץ, עשה זאת באמצעות גניבת חישוקי "דלקן" מכלי רכב צבאיים והלבשתם על כלי רכב אזרחיים. באחד המקרים גנב יותר מ-7,000 ליטרים של דלק עם דלקן אחד

החלפת מחירי הדלק. דרור עינב
החלפת מחירי הדלק/דרור עינב

הפרקליטות הצבאית הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד חייל בשירות חובה בגין גניבת 15 אלף ליטר דלק בשווי של כ-400 אלף שקלים מבסיסי צה"ל. על פי כתב האישום, הוא עשה זאת באמצעות גניבת התקני דלקן מכלי רכב צבאיים שאותם הלביש על כלי רכב אזרחיים. באחד המקרים גנב הנאשם יותר מ-7,000 ליטר דלק ממשאית צבאית שעליה נהג במסגרת תפקידו.

עוד בוואלה! חדשות:
"סדום ועמורה": נחשפו עשרות שיחות של החשודים בפדופיליה
פריצת דרך לאיחוד הרשימות הערביות; סקר: את מי רוצים בראש?
תביעה: רופא ילדים תקף מינית תלמידה במסע לפולין

בתוך כך, בצה"ל בודקים בימים האחרונים תלונה של סוחר פלסטיני שטוען כי חייל שעצר אותו לבידוק יזום במחסום בצומת גוש עציון, גנב מכשירי חשמל ממשאיתו. לדברי בעל הרכב, מונתסר טלאל חליל אבו עומר, תושב חברון בן 22, חייל שעצר אותו לכאורה כדי לחפש סמים, גנב מהמשאית שבבעלותו מכשירי חשמל לכלי רכב, ובהם מכשיר רדיו-דיסק, מטען לסלולרי ותושבת לנייד.

"חייל העומד בתחנה שבה ממתינים המתנחלים עיכב אותי שלוש פעמים באותו שבוע", אמר אבו עומר. "הוא ערך חיפוש במשאית וטען שהוא מחפש סמים. באחד המקרים אותו חייל גנב מטען לטלפון, תושבת לטלפון וכבלים שונים. גיליתי את הדבר רק לאחר שהבעלים של החברה שבה אני עובד בדק את המצלמה המותקנת במשאית. באחד המקרים הקודמים, החייל ביקש שאתן לו מתנה, אז נתתי לו אריזת בישום לרכב".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "לאור הפנייה, המקרה נבדק ותוחקר על ידי המפקדים. מדובר במקרה שאינו עולה בקנה אחד עם ערכי צה"ל ויטופל על ידי המפקדים".

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully