וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכתה של ח"כ חנין זועבי בנצרת נפרצה; מסכי מחשב נגנבו

המשטרה מסרה כי שני מסכי מחשב ומסך טלוויזיה נגנבו מלשכתה של חברת הכנסת בעיר במהלך הלילה. משטרת נצרת פתחה בחקירה. זועבי: "העניין חמור ועל פניו לא נראה שהמניע פלילי"

מהומה מחוץ לדיון בעתירתה של ח"כ זועבי: "אמשיך במאבקי". עומר מירון
"העניין חמור". ח"כ חנין זועבי/עומר מירון

שני מסכי מחשב ומסך טלוויזיה נגנבו הלילה (ראשון) ממטה הצעירים של מפלגת בל"ד בנצרת, שבו נמצא גם משרדה של חברת הכנסת חנין זועבי - כך נמסר מהמשטרה. משטרת נצרת פתחה בחקירת נסיבות הפריצה.

"הופתעתי כשגיליתי את הפריצה למשרדי ואת גניבת המחשבים. העניין חמור ועל פניו לא נראה שהמניע פלילי, מכיוון שמחשבים שהיו בחדרים אחרים לא נגנבו והמחשבים שנגנבו הם ישנים וללא ערך כספי", סיפרה זועבי. זועבי הוסיפה כי היא "דורשת מהמשטרהלפתוח בחקירה רצינית - למרות הזלזול שגילתה עד כה". בשלב זה לא ברור מי אחראי למעשה והמשטרה פתחה בחקירה.

מבל"ד נמסר בתגובה: "מי שמבצע ונדליזם וגונב ציוד ממועדון המשמש מרכז חיוני לפעילות פוליטית, מפלגתית, תרבותית וקהילתית הוא חסר מצפון וצריך לדרוש למצות איתו את הדין".

עוד בוואלה! חדשות:
פריצת דרך לאיחוד הרשימות הערביות; סקר: את מי רוצים בראש?
"סדום ועמורה": נחשפו עשרות שיחות של החשודים בפדופיליה
תביעה: רופא ילדים תקף מינית תלמידה במסע לפולין

הכנסת ה-19 הצביעה על פיזורה, דצמבר 2014. טלי מאייר
"הפורץ הוא חסר מצפון וצריך לדרוש למצות איתו את הדין?. מליאת הכנסת/טלי מאייר

רק לפני עשרה ימים דחה בג"ץ את עתירתה של זועבי נגד החלטת ועדת האתיקה של הכנסת להרחיקה לחצי שנה מדיוני ועדות ומליאת הכנסת בשל אמירות קיצוניות. "אין מקום להתערבות בהחלטת ועדת האתיקה, שלפיה הפרה העותרת את כלל 1א לכללי האתיקה לחברי הכנסת", כתבו השופטים בהחלטתם. "בנסיבות העניין ונוכח דבריה הקשים של העותרת והעיתוי שבו נאמרו, ולאחר שחלק ניכר מתקופת העונש היה בימות פגרה, לא ראינו מקום להתערב בשיקול הדעת הרחב המסור לוועדת האתיקה. בין היתר, הבאנו בחשבון לעניין זה ששלשום התקבל חוק התפזרות הכנסת ה-19. לנוכח חוק זה, המשמעות המעשית של התערבות בעונש היא קטנה ביותר, אם בכלל".

בחירות 2015 I סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

"נבחרתי לכנסת בזכות ולא בחסד, ועל בג"ץ היה להגן, בשם חוקי היסוד ובשם הצדק, על זכותי להביע דעות פוליטיות שאינן בקונצנזוס, כמצופה מהסמכות הגבוהה ביותר של שלטון החוק", אמרה זועבי בעקבות הכרעת הדין. "לצערי, בג"ץ נכנע ללחצים פוליטיים במקום לייצג את החוק ולהגן על זכות הייצוג השווה של כל האזרחים. זאת, על אף שוועדת האתיקה חרגה מסמכותה ופעלה בחוסר אתיקה מוחלט ובבריונות פוליטית ופרלמנטרית חסרת תקדים, על מנת להשתיק אותי. ולא רק אותי, אלא את חופש הביטוי וחופש המחאה של האזרחים הפלסטינים למחות על חוסר שוויון, על דיכוי, על גזענות ועל אפליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully