וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להרעלה: ארבעה גברים התמוטטו באשדוד; מצבם קשה

19.12.2014 / 2:05

ארבעת הגברים, כבני 30, נמצאו מחוסרי הכרה בחצר האחורית של מסעדת "טריו" שבחוף הקשתות בעיר. צוותים רפואיים שהגיעו למקום העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבתי חולים. נסיבות האירוע טרם התבררו

חובשים ופרמדיקים של איחוד הצלה במחסן של מסעדה באשדוד, שם נמצאו ארבעה גברים מחוסרי הכרה במצב קשה. דוברות איחוד הצלה, מערכת וואלה! NEWS
צוותים רפואיים בזירת האירוע/מערכת וואלה! NEWS, דוברות איחוד הצלה

ארבעה גברים כבני 30 נמצאו הלילה (שישי) מחוסרי הכרה ובמצב קשה לאחר שככל הנראה התמוטטו בסמוך למחסן האחורי של מסעדת "טריו" בחוף הקשתות שבאשדוד. על גופם של הארבעה, לא נמצאו סימני פגיעה חיצוניים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, החלו להעניק לארבעה טיפול רפואי במקום שכלל הרדמה והנשמה ופינו שניים מהם לבית החולים קפלן ברחובות ושניים מהם לברזילי באשקלון. הרקע לאירוע טרם התברר, אך כוח משטרה הגיע למקום על מנת לחקור את נסיבות האירוע.

אבי עמר, מתנדב איחוד הצלה שהגיע למקום, סיפר כי ייתכן שהרקע למקרה הוא הרעלה, משום שאין סימני פגיעה חיצוניים על גופם. "כחבר ביחידת האופנוענים של איחוד הצלה, הגעתי בתוך כמה דקות ונתקלתי בארבעה גברים שוכבים על הקרקע כשהם ללא הכרה", שחזר. "יתכן כי הרקע הוא הרעלה. אני ומתנדבים נוספים הענקנו להם סיוע רפואי ראשוני עד להגעת האמבולנסים למקום, ולאחר מכן הם פונו במצב קשה לבתי החולים, שם יבדקו את הסיבות לאובדן ההכרה".

יניב אסולין דובר מד"א מרחב לכיש שהגיע למקום, סיפר כי "בשעה 1:10 התקבלה קריאה במוקד על ארבעה אנשים מחוסרי הכרה בתוך מסעדה בחוף הקשתות באשדוד. הזעקנו למקום המון כוחות שכללו ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, כוננים של מגן דוד אדום. פרמדיקים שהגיעו למקום מצאו ארבעה אנשים מחוסרי הכרה, ביצעו פעולות מצילות חיים ופינו אותם לבתי חולים ברזילי וקפלן. אנחנו עדיין לא יודעים מה הרקע לאירוע. מצבם קשה, כולם מורדמים ומונשמים".


עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
"מי שחושב שאפשר לטלטל חטיבה ושזה לא יכאב - טועה"
"למה אתה לא מגן עליי?": קראו את תמלילי ההקלטות של זקן
ארה"ב הודיעה: לא נתמוך בפניה הפלסטינית למועצת הביטחון

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully